Skip to main content
ΤΑΙΠΕΔ: Μετά το Πάσχα ο διαγωνισμός για τα λιμάνια  Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

ΤΑΙΠΕΔ: Μετά το Πάσχα ο διαγωνισμός για τα λιμάνια  Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Τελευταία Ενημέρωση
O πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ, Σωτήρης Θεοφάνης υπογράμμισε από την πλευρά του την ανάγκη να ολοκληρωθούν όσο το δυνατόν συντομότερα τα έργα οδικής και σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης

Ξεπέρασαν τα 2,1 δις ευρώ τα έσοδα για το ΤΑΙΠΕΔ το 2018-χρονιά ρεκόρ- για το Ταμείο όπως δήλωσε ο εκτελεστικός πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ κ. Άρης Ξενόφος κατά τη διάρκεια συμποσίου που πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη από την Ελληνική Επιτροπή του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου – ICC- με θέμα «Η Θεσσαλονίκη Πύλη Ανάπτυξης για την Ευρώπη και τη Μεσόγειο».

Αναφερόμενο στη δετική χρονιά ο κ. Ξενόφος τόνισε ο ότι το ΤΑΙΠΕΔ έχει μπροστά του την υλοποίηση ενός μεγάλου προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων  ύψους 1,2 δισ, που περιλαμβάνει περιουσιακά στοιχεία «ναυαρχίδες» όπως το ΔΑΑ, το «Ελληνικό», το οποίο σύντομα θα ξεκινήσει, ενώ υπάρχει ο σχεδιασμός για τα 10 περιφερειακά λιμάνια. 

Μετά το Πάσχα αναμένεται να ξεκινήσουν οι διαγωνιστικές διαδικασίες για τα λιμάνια  Αλεξανδρούπολης και Καβάλας. Επίσης, υπάρχει το πρόγραμμα για τις μαρίνες  σε Αιγαίο και Ιόνιο, πλάνο για τις ιαματικές πηγές και, στον πολύ σημαντικό κλάδο της Ενέργειας, η πώληση της εμπορικής δραστηριότητας της ΔΕΠΑ  και η δημιουργία υπόγειας αποθήκης αερίου στην Καβάλα.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ, Σωτήρης Θεοφάνης είπε ότι μέχρι το τέλος του 2022 θα ολοκληρωθεί το επενδυτικό σχέδιο ύψους 180 εκατ. ευρώ και υπογράμμισε την ανάγκη να ολοκληρωθούν όσο το δυνατόν συντομότερα τα έργα οδικής και σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμανιού.

«Όταν πήραμε το λιμάνι είχε καλά οικονομικά μεγέθη, αλλά του έλειπαν υποδομές, εξοπλισμός και κυρίως το όραμα και η προοπτική. Σε ένα χρόνο η κατάσταση έχει βελτιωθεί. Είναι ενδεικτικό ότι ο μέσος χρόνος αναμονής επ’ αγκύρα ήταν 28,5 ώρες και σήμερα έχει κατέβει στις 8,1 ώρες και ο στόχος μας είναι να μην υπερβαίνει σε καμία περίπτωση τις 12 ώρες», τόνισε.

Ο κ. Θεοφάνης σημείωσε ότι η νέα διοίκηση διεύρυνε τις σχέσεις με τους πελάτες από τις γειτονικές χώρες και άνοιξε νέες αγορές όπως αυτή του Κοσόβου. «Είναι κρίσιμο να φτιάξουμε δίκτυο υποδομών ώστε η πόρτα του λιμανιού να βρίσκεται στις γειτονικές χώρες, πριν το Πάσχα θα γίνουν σχετικές ανακοινώσεις», τόνισε. Ξεκαθάρισε ότι ο στόχος του ΟΛΘ δεν είναι να μαζέψει όλες τις δραστηριότητες μέσα στο λιμάνι αλλά να χτίζει συνεργασίες με όλη την αλυσίδα των επιχειρήσεων logistics.

Το συμπόσιο άνοιξε με σύντομους χαιρετισμούς του προέδρου της Ελληνικής Επιτροπής του  ICC κ. Πέτρου Δούκα και του οικονομικού επόπτη κ. Κυριάκου Μερελή, που τόνισαν τις δυνατότητες ενίσχυσης των ελληνικών επιχειρήσεων μέσω του Διεθνούς Δικτύου του ICC.
 

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ