Master plan ΟΛΠ: Δεν προχωρούν car terminal και 4η προβλήτα
(Eurokinissi)

Master plan ΟΛΠ: Δεν προχωρούν car terminal και 4η προβλήτα

Τελευταία Ενημέρωση
Η πρώτη επένδυση -με απόφαση της διοίκησης του ΟΛΠ- δεν κατατέθηκε καν προς συζήτηση, ενώ η δεύτερη απορρίφθηκε από τα μέλη της ΕΣΑΛ ως μη ώριμη

 «Έπιασαν τόπο» οι αντιδράσεις των φορέων και των δημάρχων του Πειραιά για το master plan του ΟΛΠ, καθώς τόσο η δημιουργία του car terminal στη Δραπετσώνα όσο και η κατασκευή 4ης προβλήτας για τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων δεν πρόκειται να προχωρήσουν. Οι συγκεκριμένες επενδύσεις ήταν προγραμματισμένο να εξετασθούν κατά τη σημερινή συνεδρίαση της ΕΣΑΛ. Τελικά, η πρώτη με απόφαση της διοίκησης του ΟΛΠ δεν κατατέθηκε καν προς συζήτηση ενώ η δεύτερη απορρίφθηκε από τα μέλη της ΕΣΑΛ ως μη ώριμη.

Πρόκειται για μια εξέλιξη, η οποία «ψαλιδίζει» κατά περίπου 315 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά, σε περίπου 600 εκατ. Ευρώ. Και αυτό γιατί το έργο για τη δημιουργία του car terminal σε περίπου 100 εκατ. ευρώ, ενώ η κατασκευή της τέταρτης προβλήτας κοστολογούνταν σε περίπου 215 εκατ. ευρώ.

Κύκλοι του υπουργείου Ναυτιλίας υπογραμμίζουν πως η σημερινή εξέλιξη δεν μειώνει το master plan, το οποίο εξακολουθεί να περιλαμβάνει σημαντικές επενδύσεις για την αναβάθμιση των λιμενικών υποδομών του Πειραιά και τονίζουν πως κανείς δεν αποκλείει τη δυνατότητα από τον ΟΛΠ να επαναφέρει το θέμα μελλοντικά, όταν οι συνθήκες ωριμάσουν. Πηγές προσκείμενες στον ΟΛΠ δεν κρύβουν την έκπληξή τους για την τροπή που πήραν τα πράγματα, τονίζοντας πως πρόκειται για μια δυσάρεστη εξέλιξη. 

Να σημειωθεί πως φορείς του Πειραιά και οι δήμαρχοι της περιοχής αντέδρασαν έντονα στις παραπάνω δύο επενδύσεις και όχι μόνο υποστηρίζοντας πως θα επιβαρύνουν δυσανάλογα την ευρύτερη περιοχή και θα πλήξουν τις υφιστάμενες δραστηριότητες της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης. Μάλιστα, την ώρα που συνεδρίαζε η ΕΣΑΛ, έξω από το υπουργείο δεκάδες εργαζόμενοι και επιχειρηματίες της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης Περάματος πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας.

Η ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας

«Κατά την διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) επιβεβαιώθηκε η έγκριση του master plan της ΟΛΠ Α.Ε. που εξετάσθηκε από την επιτροπή κατά την διάρκεια της συνεδρίασης της 25ης Σεπτεμβρίου.

Μια μεγάλη επένδυση, εξαιρετικά σημαντική για τη χώρα, ύψους 611,8 εκατ. ευρώ, που θα δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας και θα συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη, μπαίνει στη φάση της υλοποίησης. Σημαντικά εμπόδια ξεπεράστηκαν.

Σε ό,τι αφορά τα δύο νέα έργα που προτάθηκαν από την ΟΛΠ Α.Ε. στα τέλη Αυγούστου:

1. Η ΟΛΠ Α.Ε. - σε συνέχεια των διαβουλεύσεων που προηγήθηκαν της σημερινής συνεδρίασης - απέσυρε την πρόταση για την επέκταση του Car Terminal στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας, ο οποίος και παραμένει ως έχει.

2. Για την επέκταση του Container Terminal, η ΕΣΑΛ αποφάσισε ότι οι συνθήκες στην παρούσα φάση, δεν είναι ώριμες για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου.

Με την σημερινή απόφαση της ΕΣΑΛ ολοκληρώνεται η διαδικασία έγκρισης του master plan της ΟΛΠ Α.Ε. και ανοίγει ο δρόμος για την πραγματοποίηση μιας εμβληματικής επένδυσης».

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ