• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Κακοκαιρία Byron: Βροχές και καταιγίδες και σήμερα - Κεντρική Μακεδονία και Δωδεκάνησα στο επίκεντροΏρα αποφάσεων για το έργο «φάντασμα» Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα - «Αγκάθι» η χρηματοδότησηΑυτά είναι τα ακριβά φάρμακα που θα διατίθενται και σε ιδιωτικά φαρμακεία από τον ΙανουάριοΚλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις οι αγρότες με 6.000 τρακτέρ στους δρόμους - Πώς απαντά η κυβέρνηση
δημοφιλές τώρα: Νότια Αφρική: Μακελειό μετά από ένοπλη επίθεση σε χόστελ - Τρίχρονο παιδί μεταξύ των 11 νεκρών
Homepage ┋   Παιδεία   ┋   24.03.2022 07:54
Νικολίτσα Τρίγκα
Νικολίτσα Τρίγκα

Εκπαιδευτικό Ρεπορτάζ

Ενότητες στο άρθρο: 📌 Τι αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί στην ανακοίνωσή τους

Πανελλαδικές 2022: SOS καθηγητών για την υπέρογκη ύλη των εξετάσεων στα Λύκεια

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο  
EUROKINISSI/ILIALIVE.GR/ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΥΡΟΥΝΗΣ
EUROKINISSI/ILIALIVE.GR/ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΥΡΟΥΝΗΣ

Για εμμονή στις αποφάσεις, που αφορούν στις προαγωγικές εξετάσεις των μαθητών του Λυκείου και τις πανελλαδικές κατηγορούν οι καθηγητές την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Οι εκπαιδευτικοί μέσω της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης υπογραμμίζουν προς το υπουργείο Παιδείας ότι « οι μαθητές της Γ΄ λυκείου που φέτος θα δώσουν  Πανελλαδικές Εξετάσεις δεν έχουν εξεταστεί γραπτώς στις προαγωγικές Εξετάσεις της Α΄ και Β΄ Λυκείου λόγω των εξαιρετικών συνθηκών που επικράτησαν, εξαιτίας της πανδημίας. Αντί να ληφθεί αυτή η παράμετρος υπόψη από το Υπουργείο Παιδείας, αυτό προχώρησε στην περαιτέρω αύξηση της εξεταστέας ύλης, αδιαφορώντας για το γεγονός ότι η πρώτη γραπτή δοκιμασία των μαθητών σε επίπεδο Λυκείου θα είναι οι εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Η πρακτική αυτή επέτεινε το άγχος των μαθητών της Γ΄ Λυκείου. Η εμμονή στην υλοποίηση αυτής της πολιτικής θεωρούμε ότι είναι εξόχως αντιπαιδαγωγική». Για τους λόγους αυτούς η ΟΛΜΕ ζητά να μην εφαρμοστεί η Ελάχιστη Βάσης Εισαγωγής και να μειωθεί η εξεταστέα ύλη των πανελλαδικών καθώς οι μαθητές είναι εξαιρετικά επιβαρυμένοι και φέτος. Όσον αφορά στους μαθητές, της Α΄ και Β΄ Λυκείου, οι εκπαιδευτικοί υπογραμμίζουν ότι  καλούνται να εξεταστούν σε μία υπέρογκη ύλη, με τα μισά θέματα από την Τράπεζα Θεμάτων, καθιστώντας τις προαγωγικές εξετάσεις υπερβολικά απαιτητικές. Και οι μαθητές της συγκεκριμένης κατηγορίας δεν έχουν αντίστοιχη εμπειρία εξετάσεων την τελευταία διετία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ελλάδα | 24.03.2022 07:44
Νέο πρόγραμμα επιμόρφωσης 25.000 εκπαιδευτικών - Το περιεχόμενο και οι προϋποθέσεις συμμετοχής

Τι αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί στην ανακοίνωσή τους

το Δ.Σ της ΟΛΜΕ, με συνεχείς παρεμβάσεις του το προηγούμενο διάστημα, είχε θέσει στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας το ζήτημα της ΕΒΕ, της Τράπεζας Θεμάτων και της μείωσης της ύλης σε όλες τις τάξεις του Λυκείου και ιδιαίτερα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Συγκεκριμένα είχαμε επισημάνει τα εξής:

  • Η συντριπτική πλειοψηφία των σχολικών τμημάτων λειτούργησε λόγω του παράλογου υγειονομικού πρωτοκόλλου, που προέβλεπε το κλείσιμο του τμήματος, εάν νοσούσε  ταυτόχρονα το 50% των μαθητών/τριών +1, δηλαδή 14 μαθητές/τριες ταυτόχρονα!!! Για μεγάλο χρονικό διάστημα εκατοντάδες τμήματα υπολειτουργούσαν, αφού οι ασθενείς μαθητές/τριες προσέγγιζαν, αλλά δεν άγγιζαν το παραπάνω όριο. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στην Αυστρία και τη Γαλλία τα σχολικά τμήματα έκλειναν με την καταγραφή τριών μαθητών/τριών να νοσούν.
  • Επιπροσθέτως, πολλά περισσότερα παιδιά υποχρεώθηκαν να χάσουν τα μαθήματά τους, προκειμένου να υποβληθούν σε αλλεπάλληλα rapid τεστ στις Δημόσιες Δομές, στο πλαίσιο της ιχνηλάτησης κρουσμάτων που καθιέρωσε το Υπουργείο Παιδείας. Αρκετοί μαθητές υποχρεώθηκαν στο πλαίσιο του παραπάνω υγειονομικού πρωτοκόλλου να παραμείνουν σε πενθήμερη καραντίνα στο σπίτι τους.  Είναι λοιπόν προφανές ότι η εκπαιδευτική διαδικασία διεξήχθη μετ’ εμποδίων και κάθε άλλο παρά φυσιολογική μπορεί να χαρακτηριστεί η φετινή σχολική χρονιά.
  • Οι παραπάνω διαδικασίες έρχονται να προσθέσουν νέα μαθησιακά κενά στα έτσι κι αλλιώς υφιστάμενα λόγω της 8μηνης τηλεκπαίδευσης των προηγούμενων ετών.

Σαν να μην έφταναν οι δυσκολίες λόγω της πανδημίας, το τελευταίο χρονικό διάστημα υπάρχουν εκατοντάδες μαθητές που νοσούν λόγω της έξαρσης της γρίπης, που ταλαιπωρεί παράλληλα με τον κορωνοϊό τη σχολική κοινότητα. Με δεδομένη την εξαιρετική αυτή κατάσταση που βιώνει ο κόσμος της εκπαίδευσης, το Δ.Σ της ΟΛΜΕ θεωρεί απολύτως απαράδεκτη την απόφαση του Γενικού Γραμματέα (Μάρτιος 2022) του Υπουργείου Παιδείας, που καλεί τους Συλλόγους Διδασκόντων/ουσών των Λυκείων να προβούν στην πλήρη κάλυψη της ύλης, χωρίς καμία περικοπή,  ακόμα και με αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος και φυσικά χωρίς καμία πρόσθετη αμοιβή για τους συναδέλφους που αναγκαστικά θα δουλέψουν επιπλέον.

Η απόφαση αυτή του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, που αποτελεί έμμεση παραδοχή ότι καμία κανονικότητα δεν υφίσταται στην εκπαιδευτική διαδικασία και φέτος, δείχνει ότι το Υπουργείο Παιδείας αδιαφορεί για την ουσία της εκπαιδευτικής διαδικασίας, που είναι η αφομοίωση της διδακτέας ύλης και εμμονικά  απαιτεί την τυπική κάλυψη της ύλης μέχρι το τέλος του σχολικού έτους, που όμως κανείς δεν γνωρίζει, αφού δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα η ημερομηνία λήξης των μαθημάτων. Επειδή το Δ.Σ της ΟΛΜΕ θεωρεί ότι η εκπαίδευση των μαθητών απαιτεί σοβαρότητα και υπευθυνότητα και προέχει η ψυχική υγεία και η ισορροπία των μαθητών/τριών μας, που διαταράχθηκε λόγω της πανδημίας, καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει σε άμεση περικοπή της διδακτέας ύλης και στις τρεις τάξεις του Λυκείου και στην μη εφαρμογή της Τράπεζας θεμάτων για την Α΄ και Β΄ Λυκείου και της ΕΒΕ.

Διαβάστε ακόμη

Η σφαίρα που πήρε την αθωότητα μιας γενιάς: 17 χρόνια από τη δολοφονία του Αλέξη και η μνήμη δεν σβήνει

Αυτά είναι τα ακριβά φάρμακα που θα διατίθενται και σε ιδιωτικά φαρμακεία από τον Ιανουάριο

Ανατροπή στη δολοφονία Καρυώτη: «Μου δώσανε φράγκα για να ομολογήσω, να μείνει μεταξύ μας»

Δώρο Χριστουγέννων για όλους; Παλιά ιστορία που πονάει – Πώς καθιερώθηκε

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • ΟΛΜΕ
  • πανελλήνιες εξετάσεις
  • σχολεία
  • πανελλαδικές 2022
  • καθηγητής
  • υπουργείο Παιδείας
  • ειδήσεις τώρα
  • πανελλαδικές
  • μαθητές
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr