Σε καραντίνα Γεωργιάδης - Παπαθανάσης: Ηρθαν σε επαφή με κρούσμα κορονοϊού
Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο, λίγα λεπτά πριν την αναχώρηση για Θεσσαλονίκη κι ενώ δεν είχαν συναντήσει ακόμη τον πρωθυπουργό, ενημερώθηκαν ότι σε υπηρεσιακή συνάντηση που είχαν χθες στο υπουργείο με επενδυτές από το εξωτερικό, ο ένας εξ αυτών διαγνώστηκε θετικός στον κορονοϊό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε καραντίνα τέθηκαν ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης και ο αναπληρωτής υπουργός, Νίκος Παπαθανάσης, καθώς υπάρχει πιθανότητα να έχουν προσβληθεί από κορονοϊό. Οι δύο άνδρες επρόκειτο να συνοδεύσουν τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στη σημερινή του επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη όπου θα έχει συναντήσεις με τους παραγωγικούς φορείς της πόλης.
Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο, λίγα λεπτά πριν την αναχώρηση για Θεσσαλονίκη κι ενώ δεν είχαν συναντήσει ακόμη τον πρωθυπουργό, ενημερώθηκαν ότι σε υπηρεσιακή συνάντηση που είχαν χθες στο υπουργείο με επενδυτές από το εξωτερικό, ο ένας εξ αυτών διαγνώστηκε θετικός στον κορονοϊό.
«Τηρώντας απόλυτα το υγειονομικό πρωτόκολλο και οι δύο ανεχώρησαν ήδη για απομόνωση στο σπίτι τους έως ότου σύμφωνα με το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ διαγνωστούν αρνητικοί», καταλήγει η ανακοίνωση.
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




