Τα νησιά με τους περισσότερους τουρίστες για το 2019
Μύκονος/pexels.com

Σχέδιο για πρωτόκολλο ασφαλούς εισόδου τουριστών στην Ελλάδα

Τελευταία Ενημέρωση
Ο κ. Κόνσολας επεσήμανε ότι το τουριστικό επιτελείο εργάζεται για την επόμενη ημέρα της πανδημίας στο τουριστικό πεδίο

Για μέτρα στήριξης των τουριστικών επιχειρήσεων αντίστοιχα με τις ανάγκες που κάθε φορά διαμορφώνονται έκανε λόγο σε παρέμβαση του ο υφυπουργός Τουρισμού Μάνος Κόνσολας σε διαδικτυακή εκπομπή του δημοσιογράφου Π. Οπλοποιού, με τίτλο «Βραδυνές Συναντήσεις με την Τεχνολογία», που ήταν αφιερωμένη το βράδυ της Κυριακής 12/4 στον τουρισμό.

Αφού επεσήμανε ότι η κυβέρνηση έχει απλώσει το πλέγμα προστασίας σε όλο το φάσμα της τουριστικής δράσης, το οικονομικό επιτελείο μελετάει και τις προτάσεις για τη μείωση των φορολογικών συντελεστών στον τουρισμό και σύντομα θα υπάρξουν και σχετικές ανακοινώσεις.

Ο κ. Κόνσολας επεσήμανε ότι το τουριστικό επιτελείο εργάζεται για την επόμενη ημέρα της πανδημίας στο τουριστικό πεδίο και εστίασε στην πρόταση του για πρωτόκολλα ασφαλούς εισόδου των τουριστών στην Ελλάδα, όταν επιτραπούν οι ελεύσεις τουριστών. Μάλιστα, αυτό είναι κάτι που η κυβέρνηση εργάζεται προς αυτή την κατεύθυνση, εξήγησε ο κ. Κόνσολας.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ - ΜΠΕ, ο υφυπουργός Τουρισμού προσδιόρισε ότι το 2021 θα είναι χρονιά επανεκκίνσης της τουριστικής οικονομίας, υπογραμμίζοντας ότι το υπουργείο εργάζεται προς την κατεύθυνση της επανατοποθέτησης του τουριστικού προϊόντος, υπό τις νέες συνθήκες. Ο κ. Κόνσολας στάθηκε στην ανάπτυξη των θεματικών μορφών τουρισμού, αλλά και στην καθιέρωση της Ελλάδας σε διεθνές κέντρο τουριστικής εκπαίδευσης.

Στην παρέμβασή της η πρόεδρος του ΕΟΤ Αντζελα Γκερέκου εστίασε μεταξύ άλλων στην αποδοτική συνεργασία του οργανισμού με την Marketing Greece, και την επικοινωνιακή δράση «Grecee From Home» αλλά και στην προσπάθεια του ψηφιακού μετασχηματισμού, που τρέχει ο οργανισμός. Στο πλαίσιο αυτό, εντάσσεται και η αναβάθμιση του δικτυακού τόπου του «Visit Greece», όπως ανάφερε.

Από την πλευρά της η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα υπογράμμισε ότι η καμπάνια «Grecee From Home» σημειώνει πολύ μεγάλη απήχηση και ήδη η εταιρία εργάζεται για τις επόμενες δράσεις που θα ακολουθήσουν.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

NETWORK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ