Για ποτό στο Παγκράτι με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ο Στέφανος Κασσελάκης
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Για ποτό, φαγητό και κουβέντα με πιο χαλαρή διάθεση συναντήθηκε το βράδυ της Τετάρτης (29/11) σε κεντρικό μπαρ του Παγκρατίου ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης, με τους βουλευτές του κόμματος.
Σε γνωστό συριζαϊκό «στέκι»
Ο νέος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ με τους βουλευτές του κόμματος επισκέφθηκαν γνωστό συριζαϊκό «στέκι» της πλατείας Προσκόπων και κάθισαν για ποτό και φαγητό. Νωρίτερα την Τετάρτη (29/11) ο Στέφανος Κασσελάκης έφυγε πριν το πέρας της συνεδρίασης της πολιτικής γραμματείας του κόμματος, προκαλώντας, σε κάποιες περιπτώσεις, και δυσθυμία μεταξύ των μελών του οργάνου. Στο μαγαζί του Παγκρατίου, που συχνάζουν, ανέκαθεν πολλά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, παραβρέθηκε σύσσωμη η κοινοβουλευτική ομάδα αλλά και στελέχη του κόμματος.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



