• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Μεγάλο δέντρο έπεσε πάνω σε αυτοκίνητα στη Θεσσαλονίκη - Δείτε εικόνεςΑπόπειρα δολοφονίας Λάλα: Ραγδαίες εξελίξεις - Ψάχνουν στην Κρήτη καταδικασμένο για την απαγωγή του ΠαναγόπουλουΚόντρα Τζανακόπουλου - Καιρίδη: «Μήπως να μου δώσετε έξι νούμερα μπας και κερδίσω κάνα Τζόκερ;» - «Δεν μας παρατάς, δημαγωγέ!»Ποινική δίωξη για κακουργηματική απιστία κατά του Αχιλλέα Μπέου και υπηρεσιακών στελεχών του δήμου Βόλου
δημοφιλές τώρα: Πηγές ΥΠΕΞ σε Φιντάν: Η οριοθέτηση ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδας, η μία και μόνη διαφορά Ελλάδας και...
Homepage ┋   Πολιτικό Παρασκήνιο   ┋   21.03.2025 16:45
Newsroom
Newsroom

Μπλόκο στους influencers

Ασκούν μικρότερη επιρροή στις αγορές αυτής της ηλικιακής ομάδας;

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο  
social media/pexels
social media/pexels

Συχνά πηγαίνω στα μαγαζιά, άλλωστε είμαι γνωστός ρέκτης του εμπορίου. Έτσι στις επισκέψεις μου το έβλεπα ως τάση αλλά τώρα το βλέπω και στην έρευνα της ΕΣΕΕ με τη Visa για τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών ηλικίας 17-30 ετών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ελλάδα | 21.03.2025 16:34
Απορρίφθηκε η αίτηση ακύρωσης της πραγματογνωμοσύνης των βίντεο για την τραγωδία στα Τέμπη – Κατατέθηκε νέα τεχνική έκθεση

Συγκεκριμένα, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (56%) συνδυάζουν αγορές τόσο από το διαδίκτυο όσο και στα φυσικά καταστήματα. Όσον αφορά τις μεθόδους πληρωμών, σχεδόν 8 στους 10 χρησιμοποιούν κυρίως τις ψηφιακές πληρωμές, ενώ τα μετρητά εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται από περίπου 40% όσων επιλέγουν να ψωνίζουν στα φυσικά καταστήματα.

Ωστόσο αυτό που κάνει εντύπωση, είναι ότι μεταξύ των βασικών παραγόντων που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά είναι η προσωπική έρευνα σε ιστοτόπους και πλατφόρμες αγορών με 35%, ακολουθούμενη από τις διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (16%) και τις διαφημίσεις στα καταστήματα (16%). Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, η παραδοσιακή διαφήμιση (newsletters, τηλεοπτικές διαφημίσεις, push notifications σε εφαρμογές), καθώς και οι influencers ασκούν μικρότερη επιρροή  στις αγορές αυτής της ηλικιακής ομάδας. Υπάρχει ελπίδα…

Διαβάστε εδώ ολόκληρη τη στήλη x-ray του ethnos.gr

Διαβάστε ακόμη

Απόπειρα δολοφονίας Λάλα: Ραγδαίες εξελίξεις - Ψάχνουν στην Κρήτη καταδικασμένο για την απαγωγή του Παναγόπουλου

Αυτοί είναι οι δικαιούχοι για τα δωρεάν φάρμακα της παχυσαρκίας - Τι προβλέπει το ΦΕΚ

Τραμπ στο Politico: Η Ουκρανία να πάει σε εκλογές - Η Μόσχα σε ισχυρότερη διαπραγματευτική θέση

Η Μίνα Αρναούτη δηλώνει απογοήτευση για την αποζημίωση - «Τα λεφτά που ορίστηκαν τα χρωστάω ήδη»

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • social media
  • ειδήσεις
  • εμπόριο
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr