Βιβάλντι και Πιατσόλα με τις Τέσσερις Εποχές στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης
Το σύνολο έγχορδων Ροτόντα

Βιβάλντι και Πιατσόλα με τις Τέσσερις Εποχές στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

Τελευταία Ενημέρωση
Συναυλία με δύο από τα πιο αγαπημένα μουσικά έργα όλων των εποχών στις 2 Νοεμβρίου

Δύο από τα πιο γνωστά και αγαπητά μουσικά έργα όλων των εποχών θα ακουστούν στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης το Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2019. Πρόκειται για τις «Τέσσερις εποχές» (Le quattro stagioni) του Ιταλού συνθέτη του μπαρόκ, Αντόνιο Βιβάλντι και τις «Τέσσερις εποχές του Μπουένος Άιρες» (Cuatro estaciones porteñas) του Αργεντινού ανανεωτή του τάνγκο, Άστορ Πιατσόλα. Για την εκτέλεση αυτή, που αναμιγνύει ιδιοφυώς τα δύο έργα, η MOYSA – Συμφωνική Ορχήστρα Νέων του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης συμπράττει επί σκηνής με το Σύνολο Εγχόρδων Ροτόντα, το οποίο τελεί υπό την αιγίδα του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης. Επτά σολίστ βιολιού, μέλη των παραπάνω νεανικών συνόλων, αναμετρώνται με τις απαιτήσεις των έργων αυτών.

moysa_rotonta_8_epohes.jpg

Γύρω στα 1716-1717 ο Αντόνιο Βιβάλντι συνθέτει τις «4 εποχές», το διασημότερο ίσως έργο του και ένα από τα πρώτα έργα προγραμματικής μουσικής, δηλαδή μουσικής με έντονα αφηγηματικά στοιχεία. Δυόμισι αιώνες αργότερα, μεταξύ 1965 και 1970, ο Άστορ Πιατσόλα συνθέτει τις «4 εποχές του Μπουένος Άιρες», έργο το οποίο συναντάται σε διάφορες εκδοχές για διαφορετικούς συνδυασμούς οργάνων.

Η MOYSA - Συμφωνική Ορχήστρα Νέων του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης δημιουργήθηκε από τον ΟΜΜΘ τον Μάρτιο του 2015. Είναι μια κοινότητα νέων μουσικών από τη Βόρεια Ελλάδα και άλλες περιοχές της χώρας, ηλικίας 8 έως 25 ετών. Σκοπός της είναι η περαιτέρω εκπαίδευση των μελών της στην ορχηστρική τέχνη και σε συναφείς τομείς, καθώς και η ενδυνάμωση της κοινωνικής ευαισθησίας μέσω της μουσικής. Μέχρι σήμερα η MOYSA έχει συνεργαστεί με μεγάλους μαέστρους και έχει συμπράξει με κορυφαίες προσωπικότητες της ελληνικής και διεθνούς μουσικής σκηνής, καθώς και με σημαντικές ορχήστρες.

moysa_c_orestis_koyrakis.jpg
[email protected]Ορέστης Κουράκης

Το Σύνολο Εγχόρδων «Ροτόντα» ιδρύθηκε το 1996, υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση της Ειρήνης Ντράγκνεβα, και τα τελευταία χρόνια τελεί υπό την αιγίδα του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης. Ο στόχος του είναι να προσελκύσει νέους καλλιτέχνες δίνοντάς τους τη δυνατότητα για επαγγελματική προσέγγιση της κλασικής και της σύγχρονης μουσικής. Η καινοτομία του έγκειται στο γεγονός ότι προσφέρει την ευκαιρία για συνδυασμούς διαφόρων συνόλων, όπως ντούο, τρίο, κουαρτέτο και ορχήστρα δωματίου. Το σύνολο έχει στο ενεργητικό του αξιόλογες συμμετοχές σε πολλά καλλιτεχνικά δρώμενα.

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ