Οριστικό: Χωρίς κόσμο ο τελικός του Κυπέλλου στο Πανθεσσαλικό
Η σύσκεψη που έλαβε χώρα στα γραφεία της Ομοσπονδίας παρουσία όλων των εμπλεκομένων, δεν έβγαλε τελικά «λευκό καπνό»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Για δεύτερη σερί χρονιά ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας θα διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών στον Βόλο.
Η σύσκεψη που έλαβε χώρα στα γραφεία της Ομοσπονδίας παρουσία όλων των εμπλεκομένων, δεν έβγαλε τελικά «λευκό καπνό» κι από τη στιγμή που το Πανθεσσαλικό Στάδιο δεν πληροί τις προδιαγραφές του νέου αθλητικού νόμου, Παναθηναϊκός και Άρης θα αγωνιστούν σε άδειες κερκίδες.
Οι δύο φιναλίστ και η ΕΠΟ θα λάβουν από 30 προσκλήσεις, όπως ορίζει ο νόμος, ενώ θα γίνει αίτημα στην κυβέρνηση ώστε οι προσκλήσεις να αυξηθούν στις 300 για κάθε πλευρά.
Έντονα εκνευρισμένος αποχώρησε από τη σύσκεψη ο ισχυρός άνδρας του Άρη, Θόδωρος Καρυπίδης, λέγοντας χαρακτηριστικά πως: «κάποιοι δεν θέλουν να γίνει ο τελικός του Κυπέλλου με κόσμο».
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




