Η απάντηση του ΑΣ ΠΑΟΚ στην ΠΑΕ: Αρνητική στάση για Παρασκευή (17/10), δέσμευση για την επόμενη βδομάδα
Συνεδριάσε άτυπα η διοίκηση του Ερασιτέχνη ΠΑΟΚ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ θέλοντας να προχωρήσουν οι εξελίξεις στο ζήτημα του γηπέδου, έστειλε πρόσκληση προς τη διοίκηση του Ερασιτέχνη ζητώντας να πραγματοποιηθεί την Παρασκευή (17/10) συνάντηση στα γραφεία της ομάδας στην Τούμπα, ώστε να παραδοθεί από πλευράς ΑΣ το μνημόνιο που συντάχθηκε από την τεχνοκρατική επιτροπή για την κατασκευή της Νέας Τούμπας.
Το απόγευμα της Πέμπτης (16/10) πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του ΑΣ μια άτυπη συνάντηση μελών του ΔΣ, η οποία ολοκληρώθηκε αργά το βράδυ και ακολούθως εστάλη απάντηση στη πρόσκληση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Η απάντηση του Ερασιτέχνη ήταν αρνητική για συνάντηση την Παρασκευή, εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους τα μέλη δεν μπορούν να παραστούν, ωστόσο ο ΑΣ δεσμεύτηκε για συνάντηση την επόμενη εβδομάδα.
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




