• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Η Paramount αντεπιτίθεται στο Netflix με 108 δισ. δολάρια για την εξαγορά της Warner Bros.Τσιάρας στο OPEN: «Δίνουμε όσα περισσότερα μπορούμε να δώσουμε στους αγρότες - Λύση χωρίς διάλογο δεν θα βρούμε»Συνελήφθη εγκληματική οργάνωση για την απόπειρα δολοφονίας εναντίον του Λάλα: Mεγάλη επιχείρηση της ΕΛ.Α.Σ.Ειδική σύνταξη 1.700 ευρώ τον μήνα για τους πληγέντες σε Μάτι και Μάνδρα - Τι προβλέπουν οι ρυθμίσεις
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Τεχνολογία   ┋   19.12.2024 04:00
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Η στρατηγική του «rage-bait»

Πώς τα Social Media εκμεταλλεύονται τα συναισθήματα για κέρδος

Η στρατηγική του «rage-bait»

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο  
Social media (Unsplash)
Social media (Unsplash)

Καθημερινά χιλιάδες κόσμος χρησιμοποιεί τα social media ως μια πλατφόρμα για ελεύθερη έκφραση όμως πολλές φόρες χρησιμοποιούν συχνά την οργή ως εργαλείο για την αύξηση της εμπλοκής και των κλικ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ελλάδα | 18.12.2024 16:11 
Σοκ στο Ηράκλειο: Ο οδηγός γκαζώνει και σκοτώνει την 33χρονη με ασύλληπτη ταχύτητα - Βίντεο ντοκουμέντο
Υγεία | 18.12.2024 16:19
Δωρεάν οι προληπτικοί έλεγχοι για δύο βασικά γεννητικά νοσήματα των νεογνών: Τι ανακοίνωσε το υπουργείο Υγείας

Η στρατηγική του «rage-bait»

Δημιουργοί περιεχομένου, influencers και μέσα ενημέρωσης συχνά υιοθετούν προκλητικούς τίτλους και αντιφατικές απόψεις, προκειμένου να προκαλέσουν έντονες αντιδράσεις από τους χρήστες. Η στρατηγική του «rage-bait» (αντίστοιχη του “clickbait”) βασίζεται στην εκμετάλλευση αυτών των συναισθημάτων, ενισχύοντας την αναγνωσιμότητα του περιεχομένου μέσω της οργής που προκαλείται από τα προκλητικά μηνύματα.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η επιθυμία για μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα οδηγεί πολλές φορές σε μια τοξική ατμόσφαιρα στα social media, όπου οι χρήστες, συχνά ανώνυμοι, επιβραβεύονται για τις αρνητικές και ακραίες αντιδράσεις τους. Η συνεχής έκθεση σε αυτά τα σχόλια εντείνει την τοξικότητα και την διάδοση της αρνητικότητας, δημιουργώντας ένα επικίνδυνο περιβάλλον στο διαδίκτυο.

Παράλληλα, οι κυβερνήσεις σε διάφορες χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ και της Ευρώπης, προσπαθούν να θέσουν περιορισμούς και μέτρα για την προστασία των παιδιών από τοξικό περιεχόμενο στα social media. Η λήψη μέτρων για την αποτροπή της υπερβολικής έκθεσης των παιδιών σε επικίνδυνο ή επιβλαβές περιεχόμενο, καθώς και η ενίσχυση της ψηφιακής εκπαίδευσης για τους νέους, είναι κρίσιμα βήματα για να μειωθούν οι αρνητικές συνέπειες της συνεχούς έκθεσης σε διαστρεβλωμένες και προκλητικές πληροφορίες.

Διαβάστε ακόμη

Νέα κίνητρα για να στελεχώσουν οι γιατροί τα νησιά και τις άγονες περιοχές - Οι κενές θέσεις και τα αγκάθια

Το σχέδιο των ψύχραιμων στου Μαξίμου για τους αγρότες, τα καρφιά σε Καραμανλή και Σαμαρά και η Γκίλφοϊλ με τον Πάτση

Τι θα κάνει η κυβέρνηση με τα μπλόκα των αγροτών - Πώς αντιμετωπίζει Σαμαρά - Καραμανλή

Η μοναξιά του σχοινοβάτη: Η ΕΕ ισορροπεί ανάμεσα σε Τραμπ και Ουκρανικό

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • social media
  • συναισθήματα
  • ειδήσεις τώρα
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr