• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Ηράκλειο: «Δεν είμαι καλά, θέλω να μιλήσω σε κάποιον» - Τα τελευταία λόγια του αγνοούμενου γιατρούΣκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Η «σκοτεινή» δράση του κυκλώματος της Κρήτης - Οι ψευδείς αιτήσεις, τα 4 ΚΥΔ και οι 11 τραπεζικοί λογαριασμοίΑποκάλυψη BBC για τα «μωρά των Βίκινγκ»: Βιομηχανία 2 δισ. δολαρίων πίσω από τον Δανό δότη σπέρματοςΔιπλό φονικό στη Φοινικούντα: Στο «κάδρο» και τρίτο άτομο - Επιμένουν στην αθωότητά τους ο ανιψιός και ο φίλος του
δημοφιλές τώρα: Η πρώτη αντίδραση της κυβέρνησης μετά το «όχι» των αγροτών - «Διάλογος χωρίς την ταλαιπωρία της...
Homepage ┋   Τεχνολογία   ┋   04.02.2020 09:36
Newsroom
Newsroom

Ποσό-«μαμούθ»: Αυτά είναι τα μηνιαία έσοδα του Youtube από διαφημίσεις

Eχει δύο δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες – Τι αποκάλυψε η Google για πρώτη φορά

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο
(pixabay)
(pixabay)

Τα μηνιαία έσοδα του YouTube από διαφημίσεις ξεπέρασαν το ένα δισεκατομμύριο δολάρια το 2019, φθάνοντας πέρυσι συνολικά τα 15,1 δισ. δολάρια, σχεδόν το 10% των συνολικών ετήσιων εσόδων της εταιρείας, αποκάλυψε για πρώτη φορά η Google.

Επίσης έγινε γνωστό ότι το YouTube έχει περίπου δύο δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες (που το χρησιμοποιούν έστω μια φορά το μήνα), καθώς επίσης 20 εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές των πακέτων Music και Premium (χωρίς διαφημίσεις) και άλλα δύο εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές της YouTube TV.

Τα στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα ο Σουντάρ Πιτσάι, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Alphabet, μητρικής της Google, ο οποίος έχει υποσχεθεί περισσότερη διαφάνεια. Από την άλλη όμως, η ανακοίνωση των συνολικών οικονομικών αποτελεσμάτων του τελευταίου τριμήνου του 2019 δεν ικανοποίησε τους επενδυτές και αναλυτές της Γουόλ Στριτ, με συνέπεια οι μετοχές της εταιρείας να κινηθούν πτωτικά στο χρηματιστήριο με απώλειες σχεδόν 5%.

Τα έσοδα τετάρτου τριμήνου διαμορφώθηκαν σε 46 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 17% σε σχέση με πριν ένα χρόνο, παρόλα αυτά ήταν η μικρότερη αύξηση εσόδων από το 2015. Τα κέρδη τριμήνου ήταν 10,7 δισ. δολάρια, ενώ τα ετήσια για όλο το 2019 ήταν 34,4 δισ. δολάρια, σύμφωνα με το ΑΠΕ.

Η Google φαίνεται να υστερεί έναντι της Amazon στα έσοδα από τις υπηρεσίες στο υπολογιστικό «νέφος», αφού στο τέταρτο τρίμηνο του 2019 η Alphabet είχε έσοδα 2,6 δισ. δολαρίων έναντι σχεδόν 10 δισ. δολάρια της δεύτερης, ενώ συνολικά πέρυσι τα έσοδα της Google από το «cloud» έφθασαν τα 8,9 δισ. δολάρια. Όμως η εταιρεία κερδίζει γρήγορα έδαφος, αφού τα έσοδα από το «νέφος» της Google αυξήθηκαν κατά 53% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς και το BBC.

Διαβάστε ακόμη

Για ποιους λόγους οι αγρότες δεν πάνε στη συνάντηση με Μητσοτάκη - Η λίστα με τα αιτήματα

Ηράκλειο: «Δεν είμαι καλά, θέλω να μιλήσω σε κάποιον» - Τα τελευταία λόγια του αγνοούμενου γιατρού

Απίστευτες εικόνες στην Ινδία: Οπαδοί βανδάλισαν το γήπεδο επειδή ο Μέσι εμφανίστηκε για ελάχιστα λεπτά

Πάρις Παρασκευάδης στο ethnos.gr: Προσπαθώ να ζήσω το «τώρα» αγνοώντας το τικ-τικ του ρολογιού

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • έσοδα
  • youtube
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr