Skip to main content
Σύστημα 112: Ζητείται μεταβατική λύση για τα μαζικά SMS στις φυσικές καταστροφές
(Από αριστερά): Μιχάλης Τσαμάζ, Χάρης Μπρουμίδης, Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Νάσος Ζαρκαλής, Γιώργος Στεφανόπουλος

Σύστημα 112: Ζητείται μεταβατική λύση για τα μαζικά SMS στις φυσικές καταστροφές

Τελευταία Ενημέρωση

Ενδιάμεση λύση μέχρι να ετοιμαστεί η μαζική αποστολή SMS από το 112 σε περίπτωση καταστροφών όπως το Μάτι ή η Μάνδρα αναζητεί το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και η ηγεσία του που μόλις ανέλαβε καθήκοντα. Το μεσημέρι της Τρίτης, ο νέος υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης,  με τους επικεφαλής των δικτύων κινητής τηλεφωνίας συζητήθηκε το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του 112 και των ειδοποιήσεων των πολιτών για έκτακτες καταστάσεις.

 Παρόντες στη συνάντηση ήταν: ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ Μιχάλης Τσαμάζ, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας Χάρης Μπρουμίδης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wind Νάσος Ζαρκαλής και ο πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας Γιώργος Στεφανόπουλος. Συζητήθηκαν μέτρα ενίσχυσης για την διείσδυση της ευρυζωνικότητας καθώς και για την ενθάρρυνση των επενδύσεων σε δίκτυα νέας γενιάς, σταθερής και κινητής.  

Ακόμη, αναλύθηκαν όλα τα σχετικά θέματα και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του 112 και των ειδοποιήσεων των πολιτών για έκτακτες καταστάσεις, τόσο κατά την τελική φάση η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του χρόνου, όσο και της ενδιάμεσης λύσης αποστολής ειδοποιήσεων μέσω SMS, όπως ζήτησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. 

Πώς θα λειτουργεί το ενδιάμεσο σύστημα

Σύμφωνα με τις πληροφορίες από το υπουργείο, πρόκειται για υπηρεσία αποστολής συμβατικών SMS σε όσα κινητά τηλέφωνα βρίσκονται εντός των περιοχών ενδιαφέροντος. Ταυτόχρονα, εξετάζουμε το πλαίσιο μέσω του οποίου θα αναμεταδίδεται αυτόματα το σχετικό μήνυμα από τους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς.

Η μαζική αποστολή SMS, όπως και η Υπηρεσία Εκπομπής Κυψέλης, είναι μέσα ειδοποίησης/ενημέρωσης των πολιτών, τα οποία έρχονται να λειτουργήσουν συμπληρωματικά με τις υπόλοιπες δράσεις της Πολιτείας σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν αποκλειστικά μέσα ενημέρωσης και δεν μπορούν να εξασφαλίσουν καθολική ενημέρωση προς τους πολίτες.

 Αυτό που παραμένει ακόμη ζητούμενο είναι τα τα μηνύματα κυψέλης να μπορούν να ληφθούν από το σύνολο των smartphones που βρίσκονται στις περιοχές ενδιαφέροντος.

Συζητήθηκαν επίσης μέτρα ενίσχυσης για τη διείσδυση της ευρυζωνικότητας καθώς και για την ενθάρρυνση των επενδύσεων σε δίκτυα νέας γενιάς, σταθερής και κινητής.  

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ