Αστρονόμοι ανακάλυψαν τη μεγαλύτερη κεντρική μαύρη τρύπα  που έχει βρεθεί ποτέ
Copyright: Pixabay

Αστρονόμοι ανακάλυψαν τη μεγαλύτερη κεντρική μαύρη τρύπα που έχει βρεθεί ποτέ

Η μαύρη τρύπα ανακαλύφθηκε σε ένα γαλαξία που βρίσκεται σε απόσταση 700 εκατομμυρίων ετών φωτός

Αστρονόμοι στη Γερμανία ανακοίνωσαν ότι ανακάλυψαν σε ένα γαλαξία, που βρίσκεται σε απόσταση 700 εκατομμυρίων ετών φωτός, την μεγαλύτερη κεντρική μαύρη τρύπα που έχει ποτέ βρεθεί στο σύμπαν και η οποία έχει μάζα περίπου 40 δισεκατομμύρια φορές μεγαλύτερη από τον Ήλιο.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι επιστήμονες του Ινστιτούτου Εξωγήινης Φυσικής Μαξ Πλανκ και του Πανεπιστημιακού Αστεροσκοπείου του Μονάχου συνδύασαν στοιχεία από παρατηρήσεις που έκαναν με το Τηλεσκόπιο Βεντελστάιν και το Πολύ Μεγάλο Τηλεσκόπιο (VLT) του Ευρωπαϊκού Νοτίου Αστεροσκοπείου (ESO) στη Χιλή.

Η νέα κάτοχος του ρεκόρ είναι μια μαύρη τρύπα στο κέντρο του γαλαξία Holm 15A, o οποίος είναι ένας από τους τουλάχιστον 500 γαλαξίες του σμήνους γαλαξιών Abell 85. Οι ερευνητές έκαναν σχετική προδημοσίευση, ενώ θα ακολουθήσει κανονική δημοσίευση στο περιοδικό αστροφυσικής «Astrophysical Journal».