• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Εντοπίστηκε η μητέρα του νεκρού εμβρύου στη Θεσσαλονίκη - Τα κρίσιμα λεπτά πριν την αποβολή πίσω από καντίναΝέο σοκαριστικό βίντεο από το τροχαίο στην Πέτρου Ράλλη: Καρέ-καρέ η στιγμή της πτώσης της νταλίκας από τη γέφυραΣυνομιλίες στην Κωνσταντινούπολη: Ο «μαύρος καπνός» στις πρώτες συζητήσεις Ρωσίας - Ουκρανίας, οι απειλές και οι ακραίες απαιτήσειςΘρήνος στην οικογένεια της ΑΕΚ: Πέθανε ο Μανώλης Παπαδόπουλος
δημοφιλές τώρα: Ένοπλη επίθεση στα Άνω Λιόσια: Γάζωσαν πολυτελές αυτοκίνητο με καλάσνικοφ και διέφυγαν
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   19.02.2021 22:07
Μαρία Λιλιοπούλου
Μαρία Λιλιοπούλου

Συντάκτρια

Αττική Οδός: Χωρίς διόδια η επέκταση της Κύμης προς Εθνική - Βγαίνει σε δημοπρασία

Εχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση του έργου

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο  
(Eurokinissi)
(Eurokinissi)

Ως δημόσιο έργο και κατά συνέπεια χωρίς διόδια δεδομένου ότι πρόκειται και για ένα τμήμα μόλις 3,8 χιλιομέτρων, θα δημοπρατηθεί εντός του 2021 η επέκταση της λεωφόρου Κύμης μέσω της οποίας θα διασυνδέεται η Αττική Οδός με την Εθνική Οδό στη γέφυρα Καλυφτάκη στην Κάτω Κηφισιά.

Αυτό επεσήμανε σήμερα Παρασκευή στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών, Κώστας Καραμανλής απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ, Γιώργου Κουμουτσάκου.

Διαβάστε ακόμη: Ενιαίο e-pass: Από την Πέμπτη 4 Νοεμβρίου σε λειτουργία για όλα τα διόδια

Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι το συγκεκριμένο έργο αποτελεί προτεραιότητα για το υπουργείο και θα προχωρήσει ταχύτερα καθώς πλέον η επέκταση της λεωφόρου Κύμης έχει απεμπλακεί από την ευρύτερη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, την οποία χειρίζεται το ΤΑΙΠΕΔ. Δηλαδή το έργο θα προχωρήσει ως δημόσιο και ως όχι μέρος της παραχώρησης. Έτσι η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης θα μπορέσει να δημοπρατηθεί εντός του 2021, ενώ η σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού λήγει το 2024.

«Επιλέξαμε τη λύση που είναι πιο γρήγορη, γιατί η σύμβαση της Αττικής Οδού δεν τελειώνει το 2021, τελειώνει το αργότερο το 2024. Φέραμε λοιπόν το έργο αυτό τρία χρόνια μπροστά και προχωρήσαμε γρήγορα τις μελέτες, ώστε να μπορούμε να το δημοπρατήσουμε το 2021», τόνισε ο προσθέτοντας ότι εντός του προσεχούς τριμήνου ή τετραμήνου θα έχει ολοκληρωθεί το σύνολο των μελετών, ενώ ταυτόχρονα θα προχωρούν και οι απαλλοτριώσεις.

Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο ύπαρξης σταθμού διοδίων, προσέθεσε πως «Από τη στιγμή που θα γίνει ως δημόσιο έργο, δεν θα βάλουμε διόδια, σε ένα δρόμο μήκους 3,8 χλμ. Εάν εντασσόταν στη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, ο παραχωρησιούχος θα έβαζε διόδια».

Σχετικά με τη χρηματοδότηση του έργου, ο προϋπολογισμός του οποίου εκτιμάται σε περίπου 300 εκατομμύρια ευρώ, ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι έχει ζητηθεί η ένταξη του στο Ταμείο Ανάκαμψης, ώστε να επιτευχθεί η ταχύτερη υλοποίηση του, αλλά ακόμα και αν αυτό δεν επιτευχθεί, θα καλυφθεί από τα χρηματοδοτικά εργαλεία της επόμενης προγραμματικής περιόδου με συγχρηματοδότηση του από πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει άλλωστε περιλάβει το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης τόσο στο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών (ΕΣΣΜ), όσο και - κυρίως – στο σχεδιασμό για τη νέα Προγραμματική Περίοδο 2021-2027.

Ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι ο σχεδιασμός του έργου περιλαμβάνει:

  • Την  επέκταση που θα ξεκινάει από τον κόμβο της Αττικής Οδού και θα καταλήγει στον κόμβο Καλυφτάκη στην Κάτω Κηφισιά.
  • Μια σήραγγα υπόγειας εξόρυξης μήκους 1.260 μέτρων και μια σήραγγα 1.160 μέτρων, με ανοικτή εκσκαφή τύπου Cut & Cover.

Και έκανε λόγο για ένα «έργο πνοής», το οποίο θα αναβαθμίσει τη Βόρεια Αθήνα, και θα αναμορφώσει ολόκληρη την Βορειο-Ανατολική Αττική, θα αποσυμφορήσει την ήδη βεβαρυμμένη κυκλοφορία εντός του Λεκανοπεδίου, αλλά θα δώσει και μια λύση στο θέμα της κυκλοφορίας του Κόμβου Μεταμόρφωσης.

Διαβάστε ακόμη: Αττική Οδός: Το ΤΑΙΠΕΔ αναζητά συμβούλους για το διαγωνισμό της νέας παραχώρησής της

Διαβάστε ακόμη

Εντοπίστηκε η μητέρα του νεκρού εμβρύου στη Θεσσαλονίκη - Τα κρίσιμα λεπτά πριν την αποβολή πίσω από καντίνα

Μυθική πρόταση της Μπράιτον στον Ολυμπιακό για την απόκτηση του Μπάμπη Κωστούλα

Θρήνος στην οικογένεια της ΑΕΚ: Πέθανε ο Μανώλης Παπαδόπουλος

Drone show πάνω από την Ακρόπολη: Η απάντηση της εταιρείας αθλητικών ειδών και οι παρεμβάσεις Πιερρακάκη-Μενδώνη

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • εθνική οδός
  • Αττική Οδός
  • επέκταση
  • διόδια
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr