• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Η Paramount αντεπιτίθεται στο Netflix με 108 δισ. δολάρια για την εξαγορά της Warner Bros.Τσιάρας στο OPEN: «Δίνουμε όσα περισσότερα μπορούμε να δώσουμε στους αγρότες - Λύση χωρίς διάλογο δεν θα βρούμε»Συνελήφθη εγκληματική οργάνωση για την απόπειρα δολοφονίας εναντίον του Λάλα: Mεγάλη επιχείρηση της ΕΛ.Α.Σ.Ειδική σύνταξη 1.700 ευρώ τον μήνα για τους πληγέντες σε Μάτι και Μάνδρα - Τι προβλέπουν οι ρυθμίσεις
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   03.11.2022 12:25
Newsroom
Newsroom

Καλάθι του νοικοκυριού: Ράλι ανατιμήσεων στα προϊόντα που έμειναν εκτός λίστας των σούπερ μάρκετ

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο  
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISΙ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISΙ

Την ώρα που τα βλέμματα έχουν επικεντρωθεί στις 51 κατηγορίες προϊόντων που συμπεριλαμβάνονται στο καλάθι του νοικοκυριού, με στόχο να συγκρατηθούν οι τιμές τους, οι ανατιμήσεις καλά κρατούν σε πολλά επώνυμα προϊόντα που έμειναν εκτός καλαθιού.

Μέσα από την πλατφόρμα e-katanalotis εύκολα διαπιστώνει κανείς ότι ενώ γίνεται προσπάθεια συγκράτησης των τιμών σε κάποια βασικά αγαθά του «φθηνού» καλαθιού, που γέμισε κυρίως από προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, στα ράφια συνεχίζεται το ράλι ανόδου των τιμών στα επώνυμα.

Η προτίμηση των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προκύπτει και από τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών IRI, σύμφωνα με τα οποία, το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας συνεχίζει να διατηρείται σε υψηλά επίπεδα και συγκεκριμένα στο 15,9% στο εννεάμηνο του 2022, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να «τρέχει» με 12,8%

Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  • Αδιανόητο: 36χρονη επιβίωσε μετά από 12 όγκους και 5 επιθετικούς καρκίνους – Όλοι σε διαφορετικά μέρη του σώματός της
  • Τζον Γουντς: Ποιος ήταν ο ατζαμής δήμιος που κρέμασε τους Ναζί εγκληματίες πολέμου - Αργός και βασανιστικός ο θάνατος τους πριν από το δικό του ύποπτο τέλος 
  • Πώς θα είναι οι «έξυπνοι» συρμοί σε Μετρό Θεσσαλονίκης και Γραμμή 4 σε Αθήνα: Θα μετρούν βάρος επιβατών, θα κάνουν δρομολόγια ακόμα και ανά 75 δευτερόλεπτα
  • Φόρος κληρονομιάς: Ποιες δηλώσεις και από πότε υποβάλλονται ηλεκτρονικά - Οδηγός
  • «Food with no money»: Tο νέο τρεντ του TikTok και 10 low budget φαγητά
Διαβάστε ακόμη

Νέα κίνητρα για να στελεχώσουν οι γιατροί τα νησιά και τις άγονες περιοχές - Οι κενές θέσεις και τα αγκάθια

Το σχέδιο των ψύχραιμων στου Μαξίμου για τους αγρότες, τα καρφιά σε Καραμανλή και Σαμαρά και η Γκίλφοϊλ με τον Πάτση

Τι θα κάνει η κυβέρνηση με τα μπλόκα των αγροτών - Πώς αντιμετωπίζει Σαμαρά - Καραμανλή

Η μοναξιά του σχοινοβάτη: Η ΕΕ ισορροπεί ανάμεσα σε Τραμπ και Ουκρανικό

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • σούπερ μάρκετ
  • e-katanalotis
  • ειδήσεις τώρα
  • καλάθι του νοικοκυριού
  • ανατιμήσεις
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr