• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Κάρτα αναπηρίας στο μετρό: Τι είναι και πώς θα μετακινούνται πια τα ΑμεΑΠάτρα: Κλούβες της ΕΛΑΣ μπλόκαραν ασθενοφόρα, ενώ οι αγρότες ζητούσαν να περάσουνΠανελλαδικές 2026: Ανακοινώθηκαν οι νέοι Συντελεστές Ελάχιστης Βάσης ΕισαγωγήςΝέος ισχυρός σεισμός 6,5 Ρίχτερ στην Ιαπωνία
δημοφιλές τώρα: Έρχεται η μεγαλύτερη ηλιακή έκλειψη των τελευταίων 100 ετών - Πότε, πού και πώς να τη δείτε
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   26.11.2024 05:10 
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Μεγάλες αυξήσεις και στο γρήγορο φαγητό

Πλασματικές μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ: Προχωρούν σε αυξήσεις πριν την έκπτωση

«Στροφή» προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας φαίνεται ότι κάνουν οι καταναλωτές με σκοπό να μειώσουν τον λογαριασμό του σούπερ μάρκετ

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο  
σούπερ μάρκετ/pexels
σούπερ μάρκετ/pexels

«Στροφή» προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας φαίνεται ότι κάνουν οι καταναλωτές με σκοπό να μειώσουν τον λογαριασμό του σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της τηλεόρασης του OPEN, από την αρχή του χρόνου η αύξηση των πωλήσεων στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας φτάνει στο 4,3% συγκριτικά με το 2023 ενώ για τα επώνυμα προϊόντα φτάνει στο 2,7%.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οικονομία | 25.11.2024 08:12
Διασύνδεση POS με ταμειακές μηχανές - Τελειώνει ο χρόνος της παράτασης

Όμως, παρά τη στροφή αυτή, η τιμή τους έχει αυξηθεί σε σχέση με πέρσι. Το 2021 για ένα καλάθι με βασικά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κόστιζε 121, 83 ευρώ ενώ φέτος για το ίδιο καλάθι πληρώνουν 145, 50 λεπτά. Το αντίστοιχο καλάθι με μόνο επώνυμα προϊόντα το 2021 κόστιζε 181,9 ευρώ και φέτος 210 ευρώ με τη διαφορά να αγγίζει το 15,6%

Από την πλευρά του το υπουργείο Ανάπτυξης προανήγγειλε έλεγχός σε 10.000 προϊόντα 100 καταστημάτων ενώ έχουν επιβληθεί πρόστιμα 1,7 εκατομμύρια ευρώ για αισχροκέρδεια.

Μεγάλες αυξήσεις και στο γρήγορο φαγητό

Μεγάλες είναι όμως και οι αυξήσεις στο γρήγορο φαγητό με το αγαπημένο σουβλάκι να αγγίζει τα 4 ευρώ στα περισσότερα πλέον καταστήματα.

Ενδεικτικό είναι πως το Σεπτέμβριο του 2021 μπορούσες να πάρεις στην τιμή μιας πίτσας τρία σουβλάκια και ένα αναψυκτικό ενώ τώρα μια πίτσα αντιστοιχεί σε δυο τυλιχτά και χωρίς αναψυκτικό.

Διαβάστε ακόμη

Σε τροχιά γενικευμένων κινητοποιήσεων οι αγρότες σε όλη τη χώρα - Εντείνεται η πίεση στο κυβερνητικό επιτελείο

Διπλό φονικό στη Φοινικούντα: Πώς ήρθε στο προσκήνιο ο ανιψιός για ηθική αυτουργία - Στη Βούλα οι συλλήψεις

Σε επτά κλινικές στην Ελλάδα το σπέρμα του δότη με το «γονίδιο του καρκίνου» - Τι είχε εντοπίσει γιατρός το 2020

Δικαστικός κλητήρας επέδωσε αγωγή για χρέη σε αγρότη στο μπλόκο των Πράσινων Φαναριών

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • υπουργείο Ανάπτυξης
  • σούπερ μάρκετ
  • ειδήσεις τώρα
  • ακρίβεια
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr