• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Μεγάλο δέντρο έπεσε πάνω σε αυτοκίνητα στη Θεσσαλονίκη - Δείτε εικόνεςΑπόπειρα δολοφονίας Λάλα: Ραγδαίες εξελίξεις - Ψάχνουν στην Κρήτη καταδικασμένο για την απαγωγή του ΠαναγόπουλουΚόντρα Τζανακόπουλου - Καιρίδη: «Μήπως να μου δώσετε έξι νούμερα μπας και κερδίσω κάνα Τζόκερ;» - «Δεν μας παρατάς, δημαγωγέ!»Ποινική δίωξη για κακουργηματική απιστία κατά του Αχιλλέα Μπέου και υπηρεσιακών στελεχών του δήμου Βόλου
δημοφιλές τώρα: Έρχεται η μεγαλύτερη ηλιακή έκλειψη των τελευταίων 100 ετών - Πότε, πού και πώς να τη δείτε
Homepage ┋   Πολιτική   ┋   02.08.2024 22:51
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Να βρεθεί μια λύση με τους εργαζομένους του ΟΑΣΘ📌 Οι επισκέψεις Οικονόμου στη Θεσσαλονίκη

Οικονόμου: Στόχος να αλλαχτούν όλα τα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έως το 2027

«Έχουμε θέσει σε κυκλοφορία στη Θεσσαλονίκη 110 ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία αποτελούν το ένα τρίτο του στόλου και είναι ποιοτικά ανώτερα και σύγχρονα», τόνισε ο υφυπουργός

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά   ┋   🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

επόμενο άρθρο  
Λεωφορεία (INTIME)
Λεωφορεία (INTIME)

Στον στόχο του υπουργείου Μεταφορών είναι να αλλάξει όλα τα λεωφορεία μέχρι το 2027, στο πλαίσιο προγράμματος ύψους 2 δισ. ευρώ για την ανανέωση του στόλου των αστικών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τόνισε ο αρμόδιος υφυπουργός, Βασίλης Οικονόμου.

Κατά τη διάρκεια επίσκεψης στη Θεσσαλονίκη, όπου επιθεώρησε τις κεντρικές εγκαταστάσεις των αστικών συγκοινωνιών της πόλης, τα αμαξοστάσια λεωφορείων του ΟΑΣΘ στη Σταυρούπολη και στον Φοίνικα, τον Σταθμό Φόρτισης Ηλεκτρικών Λεωφορείων, αλλά και το αμαξοστάσιο του ΚΤΕΛ, ο κ. Οικονόμου τόνισε: «Έχουμε θέσει σε κυκλοφορία στη Θεσσαλονίκη 110 ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία αποτελούν το ένα τρίτο του στόλου και είναι ποιοτικά ανώτερα και σύγχρονα. Στόχος μας είναι να αλλάξουμε όλα τα λεωφορεία μέχρι το 2027, με ένα μεγάλο πρόγραμμα ύψους 2 δισεκατομμυρίων ευρώ, ανανεώνοντας τον στόλο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Αυτό θα προσφέρει δημόσια συγκοινωνία υψηλού επιπέδου, την οποία αξίζει ο πολίτης».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ελλάδα | 02.08.2024 15:50
Σαφάρι... για ένα μπουκαλάκι νερό στη Θεσσαλονίκη: Ο καύσωνας εκτόξευσε τις πωλήσεις στα περίπτερα

Να βρεθεί μια λύση με τους εργαζομένους του ΟΑΣΘ 

Όσον αφορά δε τους εργαζόμενους στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) και τις κινητοποιήσεις που πραγματοποιούν σε σχέση με τις συλλογικές τους συμβάσεις, ο κ. Οικονόμου επισήμανε ότι «είναι σημαντικό να έχουμε κοινή κατανόηση των θεμάτων. Αυτό που μας ενδιαφέρει ως υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και κυβέρνηση είναι να είναι οι εργαζόμενοι ικανοποιημένοι και να αισθάνονται ότι λαμβάνουν κάτι σημαντικό. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τις συμβάσεις που έχουν υπογραφεί τα τελευταία χρόνια, όπου έχουμε ανταποκριθεί στα αιτήματά τους. Πιστεύω ότι σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να διατηρούμε χαμηλούς τόνους και να συζητούμε με ηρεμία. Είμαι εδώ στη Θεσσαλονίκη όχι μόνο για να συζητήσω με τη διοίκηση για τον προγραμματισμό των θεμάτων, αλλά και για να μιλήσω με τους εργαζόμενους. Από την αρχή έχω τονίσει ότι η λειτουργία των λεωφορείων ξεκινά από τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτά. Είμαστε εδώ για να υποστηρίξουμε την προσπάθειά τους και θα βρούμε μια κοινή λύση για να προχωρήσουμε μαζί».

Οι επισκέψεις Οικονόμου στη Θεσσαλονίκη 

Στις 6 το πρωί, ο κ. Οικονόμου, συνοδευόμενος από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΘ, Κώστα Ταγγίρη, τον πρόεδρο του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), Γιάννη Καλογερούδη και τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕΘ, Γιάννη Τόσκα, επισκέφθηκε τον σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων. Στον χώρο στάθμευσης των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων έχουν τοποθετηθεί 55 σύγχρονοι ηλεκτρικοί φορτιστές διπλής υποδοχής, επιτρέποντας την ταυτόχρονη φόρτιση δύο λεωφορείων. Τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη από τα μέσα Ιουνίου, εξυπηρετώντας δρομολόγια κυρίως στη Δυτική Θεσσαλονίκη.

Στη συνέχεια, ο υφυπουργός επισκέφτηκε τα αμαξοστάσια λεωφορείων του ΟΑΣΘ στη Σταυρούπολη και στον Φοίνικα, όπου είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με τους οδηγούς και τους τεχνικούς των λεωφορείων και να εξετάσει τις συνθήκες εργασίας και το παρεχόμενο συγκοινωνιακό έργο προς τους πολίτες. Ακολούθως μετέβη στο αμαξοστάσιο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, στη δυτική Θεσσαλονίκη, όπου συναντήθηκε με μέλη της διοίκησης της εταιρείας. Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης στις εγκαταστάσεις, ενημερώθηκε για τη λειτουργία των λεωφορείων που εξυπηρετούν 43 γραμμές, παρέχοντας συγκοινωνιακό έργο στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης με 190-200 οχήματα συνολικά.

Συναντήθηκε επίσης με τη διοίκηση του ΟΣΕΘ, ο οποίος προετοιμάζει διεθνή διαγωνισμό για το συγκοινωνιακό έργο της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης, με στόχο τη λειτουργία 40-45 λεωφορειακών γραμμών με σύγχρονο στόλο 220 οχημάτων από το 2025. Ο κ. Οικονόμου ενημερώθηκε για την πρόοδο του νέου συγκοινωνιακού χάρτη της Θεσσαλονίκης, ο οποίος θα παρουσιαστεί στο κοινό σε ειδική εκδήλωση στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήθηκε επίσης η εφαρμογή νομοθεσίας για την ευθύνη λειτουργίας του ενιαίου συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου (ΑΣΣΚ) και της ηλεκτρονικής κάρτας (Thessticket – Thesscard), καθώς και η πρόοδος των έργων στην Τηλεματική, που αφορά την ενημέρωση των επιβατών σε πραγματικό χρόνο, μέσω «έξυπνων» στάσεων και ψηφιακών εφαρμογών. Ο υφυπουργός εξέτασε τα μηχανήματα έκδοσης, επικύρωσης και ακύρωσης εισιτηρίων και τον τρόπο λειτουργίας τους.

Η συνάντηση περιλάμβανε συζήτηση για τον σύγχρονο πολυτροπικό τερματικό σταθμό μετεπιβίβασης της Νέας Ελβετίας και τις αναγκαίες μελέτες για τον σταθμό μετεπιβίβασης της Μίκρας. Συζητήθηκε τέλος η προγραμματιζόμενη διοικητική ανασυγκρότηση του ΟΣΕΘ, με στόχο την αποσαφήνιση τεχνικών λεπτομερειών για τη μετάβαση του Οργανισμού στην επόμενη μέρα, κατά την οποία στόχος είναι να λειτουργεί σαν «ομπρέλα» για τα αστικά μέσα μαζικής μεταφοράς της Θεσσαλονίκης.

Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
καταχώρηση
Διαβάστε ακόμη

Απόπειρα δολοφονίας Λάλα: Ραγδαίες εξελίξεις - Ψάχνουν στην Κρήτη καταδικασμένο για την απαγωγή του Παναγόπουλου

Αυτοί είναι οι δικαιούχοι για τα δωρεάν φάρμακα της παχυσαρκίας - Τι προβλέπει το ΦΕΚ

Τραμπ στο Politico: Η Ουκρανία να πάει σε εκλογές - Η Μόσχα σε ισχυρότερη διαπραγματευτική θέση

Η Μίνα Αρναούτη δηλώνει απογοήτευση για την αποζημίωση - «Τα λεφτά που ορίστηκαν τα χρωστάω ήδη»

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • ΟΑΣΘ
  • Βασίλης Οικονόμου
  • λεωφορεία
  • ειδήσεις τώρα
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr