Πούτιν: Συγχαίρει τους διοικητές για την επιχείρηση εναντίον των ουκρανικών δυνάμεων στο Κουρσκ
«Ο Πούτιν τους συνεχάρη για τη νίκη και τους ευχαρίστησε για την ηρωική εργασία τους»
Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν τηλεφώνησε στους ανώτατους διοικητές στη δυτική περιφέρεια Κουρσκ της Ρωσίας προκειμένου να τους συγχαρεί για το τέλος της επιχείρησης εκδίωξης των ουκρανικών δυνάμεων, όπως μεταδίδουν σήμερα ρωσικά πρακτορεία ειδήσεων επικαλούμενα το Κρεμλίνο.
«Ο Πούτιν τους συνεχάρη για τη νίκη και τους ευχαρίστησε για την ηρωική εργασία τους», ανέφεραν τα πρακτορεία ειδήσεων, επικαλούμενα τον εκπρόσωπο του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ.
Διαβάστε ακόμη
Επίσπευση για την υπογραφή της συμφωνίας ΗΠΑ - Ιράν: Εξετάζεται ακόμα και εξ αποστάσεως
Γυναικοκτονία στη Δράμα: Ο ψυχολόγος της Αντιγόνης λέει πως «είχε ενημερώσει την υπηρεσία της και είχε ζητήσει και μετάθεση»
«Ράπισμα» του Ευρωκοινοβουλίου στην Τουρκία: Καταδικάζει τη «Γαλάζια Πατρίδα» - Παραβιάσεις σε Ελλάδα και Κύπρο
«Ξεσκεπάστηκε» κύκλωμα που παρείχε παράνομα συνδρομητική τηλεόραση: Κέρδη άνω των 7 εκατ. ευρώ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



