Κοροναϊός: Αρρώστησαν μαζικά τρόφιμοι ψυχιατρείου και μέλη σέχτας
Η χώρα κατέγραψε 229 νέα κρούσματα, σε μια μέρα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σχεδόν όλοι οι ασθενείς σε ψυχιατρική πτέρυγα νοσοκομείου της Νότιας Κορέας βρέθηκαν θετικοί στον νέο κοροναϊό. Τα τοπικά μέσα αναφέρουν ότι οι πιστοί θρησκευτικής σέκτας, που είχαν προσβληθεί από τον ιό, έδωσαν το «παρών» σε κηδεία, στο ίδιο νοσοκομείο.
Οι δύο θάνατοι που έχουν καταγραφεί στη χώρα από τον ιό είναι επίσης από ασθενείς της ψυχιατρικής πτέρυγας του νοσοκομείου Cheongdo. Η χώρα κατέγραψε 229 νέα κρούσματα μόνο σήμερα, Σάββατο, με τον αριθμό τους έτσι να διπλασιάζεται σε μία ημέρα, φτάνοντας τους 433.
Από αυτούς, οι 231 συνδέονται με τη σέκτα Shincheonji, ενώ τουλάχιστον 111 -συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων νοσοκόμων, είναι από την ψυχιατρική πτέρυγα του νοσοκομείου. Οι δύο αυτές «πηγές» καλύπτουν το 80% των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων.
Πηγή: Bloomberg
Όσα έγιναν πίσω από τις κλειστές πόρτες στην Ελβετία: Οι απειλές του Τραμπ, η οργή του Ιράν και τα «καυτά» θέματα
Το Ισραήλ απέλασε Έλληνες συνδικαλιστές που ήθελαν να επισκεφθούν τη Δυτική Όχθη - «Μας γύρισαν με την επόμενη πτήση»
Άγριο έγκλημα στη Λάρνακα με θύμα 22χρονο φοιτητή: Τον γνώρισε σε λεωφορείο και πέντε μέρες μετά τον σκότωσε
Επανάσταση στην αεροπορία: Αυτό είναι το υπερσύγχρονο αεροσκάφος που θα κάνει το Λονδίνο-Σίδνεϊ σε μόλις 22 ώρες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



