Copyright: Eurokinissi

Από την Πέμπτη τα πρώτα δέκα ΚΤΕΛ στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας

Τελευταία Ενημέρωση
Για είσοδο ιδιωτών από την πίσω πόρτα στη δημόσια συγκοινωνία κάνουν λόγο οι εργαζόμενοι

Τα πρώτα δέκα λεωφορεία ΚΤΕΛ που θα δρομολογηθούν στο δίκτυο των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, αναμένεται να ξεκινήσουν δρομολόγια από το πρωί της Πέμπτης, όπως επεσήμανε σε σημερινές του δηλώσεις ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής. Ειδικότερα, όπως ανέφερε, την Πέμπτη θα βγουν τα πρώτα 10 επιπλέον λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας, στη συνέχεια θα βγουν άλλα 40 και άλλα 50 και μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου θα έχουν προστεθεί στο στόλο συνολικά 200 επιπλέον λεωφορεία των ΚΤΕΛ με τους δικούς τους οδηγούς. Σύμφωνα με το υπουργείο, τα λεωφορεία αυτά θα καλύψουν τα περιφερειακά δρομολόγια, ώστε να «απελευθερωθούν» αστικά λεωφορεία, που θα μετακινηθούν στα πιο επιβαρυμένα δρομολόγια στο κέντρο της Αθήνας.

Πάντως, έως σήμερα μόλις λίγα 24ωρα πριν δρομολογηθούν τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ, δεν έχει γίνει γνωστό το περιεχόμενο της σύμβασης που θα υπογραφεί μεταξύ ΟΑΣΑ και ΚΤΕΛ. Αναφερόμενος στο κόστος της σύμπραξης με τα ΚΤΕΛ, ο κ. Καραμανλής επεσήμανε ότι «το κόστος ανά χλμ για τον ΟΑΣΑ σήμερα στην Αθήνα είναι περίπου τρία ευρώ, όταν το ΚΤΕΛ κάνει το ένα χλμ με 1,41 ευρώ».

Παράλληλα με τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ «τρέχει» και ο διαγωνισμός για την προσθήκη στο στόλο των ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) και τριακοσίων λεωφορείων έως και δέκα ετών με τη μέθοδο του leasing, που αναμένονται έως τις αρχές Ιανουαρίου, ενώ προγραμματίζονται και 655 προσλήψεις σε ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ με fast track διαδικασίες αλλά με όρους ΑΣΕΠ σε ειδικότητες αιχμής, δηλαδή οδηγούς και τεχνικούς.

Όσον αφορά στο leasing, η σύμβαση είναι τριετής «με ετήσιο κόστος ανά λεωφορείο 33.800, δηλαδή συνολικά το κόστος είναι περίπου 30 εκ. ευρώ για 3 χρόνια. Εάν το δημόσιο αγοράσει τα αντίστοιχα λεωφορεία, αστικού τύπου με 50 θέσεις, θα χρειαστεί τουλάχιστον 60 εκ. Ευρώ» τόνισε ο υπουργός Μεταφορών προσθέτοντας ότι στην τιμή του leasing συμπεριλαμβάνονται το κόστος ανταλλακτικών και η αποκατάσταση των βλαβών.

Οι εργαζόμενοι

Την ίδια στιγμή για είσοδο ιδιωτών από την πίσω πόρτα στο σύστημα της δημόσιας συγκοινωνίας της Αθήνας με πρόσχημα την πανδημία του κορονοϊού, κάνει λόγο η πλειονότητα των εργαζομένων σε λεωφορεία και τρόλεϊ.

Οι εργαζόμενοι επρόκειτο αύριο να πραγματοποιήσουν γενική συνέλευση σε συνδυασμό με στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα για το ζήτημα, απόφαση στην οποία είχε καταλήξει κατά πλειοψηφία το Δ.Σ. Του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΑ σε συνεδρίαση πριν δέκα ημέρες. Τελικώς η συνέλευση εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων δεν μπορεί να γίνει και ως εκ τούτου λεωφορεία και τρόλεϊ αναμένεται να κυκλοφορήσουν κανονικά.

Μεταξύ των εργαζομένων, πάντως, επικρατεί έντονος αναβρασμός, ο οποίος φάνηκε και από την απόφαση αρκετών παρατάξεων (ΜΕΤΑ-ΟΣΥ, ΔΑΣ και Ανεξάρτητη Παρέμβαση) να πραγματοποιήσουν μόνοι τους συγκέντρωση αύριο το πρωί στο αμαξοστάσιο του Βοτανικού, στην οποία, πάντως δε θα μετάσχουν οι παρατάξεις της ΔΑΚΕ και της ΠΑΣΚΕ.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

NETWORK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ