• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Ταυτοποιήθηκε ο «πεινασμένος» διαρρήκτης – Εισέβαλλε στο Δημαρχείο Σαρωνικού και έφαγε τρόφιμα που βρήκεΜετά την κλοπή και πλημμύρα στο Λούβρο: Ζημιές σε πάνω από 300 σπάνια βιβλία στην αίθουσα αιγυπτιακών αρχαιοτήτωνΑπόλυτο αφεντικό στο ντέρμπι της Θεσσαλονίκης ο ΠΑΟΚ, που κοιτάζει μόνο την κορυφή!Σε θέσεις «μάχης» οι αγρότες: Νέα μπλόκα σε όλη την Ελλάδα - Κλείνουν λιμάνια και αεροδρόμια
δημοφιλές τώρα: Αυτοκινητιστής έχασε τη δουλειά του επειδή το υπουργείο Μεταφορών ξέμεινε από ταχογράφους
Homepage ┋   Μουσική   ┋   24.04.2025 14:20
Άγγελος Γεραιουδάκης
Άγγελος Γεραιουδάκης

Πολιτιστικός Συντάκτης

Βίκτωρας Βερνίκος στο ethnos.gr: «Ο Victor της Eurovision έθεσε τα θεμέλια για αυτό που είμαι σήμερα»

Ο Victor δεν είναι πια το παιδί της Eurovision. Είναι ένας νέος καλλιτέχνης που γράφει, ταξιδεύει, εξελίσσεται και επιστρέφει στην Αθήνα για να κάνει αυτό που αγαπά – με αλήθεια, βάθος και χωρίς φίλτρα

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο
Βίκτωρας Βερνίκος
Βίκτωρας Βερνίκος

Δύο χρόνια μετά την έντονη εμπειρία της Eurovision, ο Βίκτωρας Βερνίκος – ή απλώς Victor – συνεχίζει να πορεύεται με πυξίδα τα όνειρά του, αφήνοντας πίσω του, το αγόρι που γνώρισε ο κόσμος και αναδεικνύοντας έναν καλλιτέχνη που πασχίζει διαρκώς να κατανοήσει, να εξελιχθεί και να εκφράσει τον εαυτό του.

Μέσα σε αυτό το διάστημα, ταξίδεψε σε διαφορετικές πόλεις, συνεργάστηκε με σημαντικούς παραγωγούς και μουσικά labels, ηχογράφησε, έγραψε, έσβησε και ξαναέγραψε. Πειραματίστηκε. Έζησε. Κι επιστρέφει τώρα, στην πόλη του, την Αθήνα, όχι για ν' αναμετρηθεί με το παρελθόν, αλλά για να προσφέρει στο κοινό του μια νέα, πιο ώριμη εκδοχή του εαυτού του.

Στις 25 Απριλίου, στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο, ο Victor δίνει την πρώτη του solo συναυλία. Όχι για να εντυπωσιάσει. Αλλά για να μοιραστεί. Για να αγγίξει. Για να δημιουργήσει μια αληθινή στιγμή – ανάμεσα σε λιγότερους από 200 ανθρώπους – που θα θυμίζει κάτι από προσωπική εξομολόγηση. Ένα live γεμάτο ενέργεια, αγάπη και την ωμή, ευγενική δύναμη της αλήθειας του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τηλεόραση | 12.04.2025 13:50
Αντίνοος Αλμπάνης στο ethnos.gr: «Η επιστροφή στη μοναρχία και στη δικτατορία δεν είναι λύση, είναι κίνδυνος»
Θέατρο | 05.04.2025 05:29
Δημήτρης Κίτσος στο ethnos.gr: «Την ελπίδα τη βρίσκω στους ανθρώπους που αγωνίζονται, όχι στα κόμματα»

Τι σε οδήγησε στην επιλογή να παρουσιάσεις την πρώτη σου συναυλία με τόσο περιορισμένο κοινό;

Η καρδιά μου! Ήθελα πραγματικά να δημιουργήσω ένα ζωντανό σόου που να ευνοεί την ανθρώπινη επαφή και την καλύτερη εμπειρία. Ο καθένας μπορεί να έρθει, ακόμα και μόνος του, και θα βρει μια μουσική οικογένεια να τον περιμένει εκεί.

Τι εικόνα θες να μείνει στο μυαλό κάποιου όταν φύγει απ’ αυτή τη βραδιά;

Θέλω να φύγουν έχοντας μια εμπειρία που θα τους αλλάξει την προοπτική. Να έχουν ακούσει σπουδαία μουσική με πολλή ψυχή και να μου δοθεί η ευκαιρία να γνωρίσουν τον πραγματικό Victor!

Στο EP σου με τίτλο «Waterfall» έγραψες και συνέθεσες τα περισσότερα εσύ. Πόσο μοναχική – ή αντίθετα, συνεργατική – ήταν αυτή η διαδικασία;

Ήταν αρκετά συνεργατικό! Το «1s2s3s4» και το «Waterfall» ήταν αυτά που έγραψα και έκανα την παραγωγή εντελώς μόνος μου, το «Toothache» δημιουργήθηκε μ' έναν παραγωγό που ονομάζεται Mintsauce και τον Ian Holmes ως συνθέτη, ο οποίος έχει συνεργαστεί με μερικούς καταπληκτικούς και διάσημους καλλιτέχνες και παραγωγούς. Υπάρχει ένας τύπος που λέγεται Solomon με τον οποίο δουλεύουν και τον οποίο θεωρώ πραγματικά φοβερό.

Το «Enemy Lines» έχει ήδη κάνει buzz. Πώς σε κάνει να νιώθεις το ότι βρίσκει κυρίως απήχηση εκτός Ελλάδας;

Μου αρέσει που η μουσική μου ακούγεται και αγαπιέται παγκοσμίως, αλλά φυσικά το ν' ακούγεται στην Ελλάδα είναι κάτι πολύ όμορφο. Αγαπώ όλους τους ανθρώπους από όπου κι αν προέρχονται.

Το TikTok έχει τεράστια δύναμη στη μουσική. Εσένα σ’ ενδιαφέρει αν ένα κομμάτι σου γίνει viral ή σε νοιάζει περισσότερο να έχει βάθος;

Πιστεύω πως ο στόχος δεν είναι απλώς ένα τραγούδι να γίνει viral, αλλά πρώτα να έχει ουσία και βάθος, να λέει κάτι αληθινό. Κι όταν αυτό συμβεί, τότε ναι, μπορεί ν' αγγίξει τον κόσμο και να διαδοθεί. Έχουμε δει πολλά τέτοια παραδείγματα τον τελευταίο καιρό, όπως το «Je te laisserai des mots» του Patrick Watson, που μέσα από τη γλυκιά του μελαγχολία ταξίδεψε παντού μέσω TikTok. Αν το να γίνεις viral σημαίνει να σε μάθει ο κόσμος, τότε το να σε μάθει ο κόσμος πραγματικά σημαίνει να τον αγγίξεις βαθιά, εκεί που δεν φτάνει εύκολα κανείς, στην καρδιά του.

Τον τελευταίο χρόνο έχεις ταξιδέψει σε διάφορες χώρες. Πώς είναι να κάθεσαι σε στούντιο του εξωτερικού με επαγγελματίες που ίσως άκουγες μικρός και τώρα συνεργάζεσαι μαζί τους;

Πολύ διασκεδαστικό. Συνειδητοποιείς ότι όλοι είναι απλά άνθρωποι, και ότι αυτές οι συνδέσεις είναι πολύτιμες για μια ζωή.

Πόσο διαφορετικά βλέπεις τον εαυτό σου ως καλλιτέχνη τώρα, σε σχέση με εκείνον που ανέβηκε στη σκηνή της Eurovision στα 16 του;

Από τότε, πολλά έχουν αλλάξει στον τρόπο που δημιουργώ. Έχω εξελιχθεί, πειραματιστεί, ωριμάσει. Η βασική μου νοοτροπία, όμως, παραμένει η ίδια. Να δίνω όλο μου το είναι, με καθαρή πρόθεση και ανοιχτή καρδιά, αναζητώντας την αλήθεια και διαδίδοντας την αγάπη μέσα από τη μουσική. Ο 16χρονος εαυτός μου έβαλε τα θεμέλια για όσα χτίζω σήμερα, όπως ακριβώς είχαν κάνει ο 11χρονος και ο 12χρονος Βίκτωρας για εκείνον.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο «μάθημα» που σου άφησε η Eurovision και πώς αντιμετώπισες τις αρνητικές κριτικές;

Το μεγαλύτερο μάθημα που πήρα ήταν σίγουρα η διαχείριση της ομάδας, εκεί όπου έγιναν τα περισσότερα λάθη. Πολλά από αυτά ήταν πέρα από τον έλεγχό μου. Είχα τη χαρά να δεχτώ ουσιαστική προετοιμασία στη σκηνική παρουσία, κάτι για το οποίο είμαι βαθιά ευγνώμων. Όσο για την κριτική που δέχτηκα, μεγάλο μέρος της δεν αφορούσε καν εμένα, αλλά ανθρώπους δίπλα μου, την οικογένειά μου, ακόμα και τη διαδικασία επιλογής. Σε μεγάλο βαθμό ήταν απλώς ψέματα. Στην πραγματικότητα, λίγοι γνωρίζουν τι συνέβη πραγματικά στα παρασκήνια, όπως ακριβώς ούτε εγώ γνωρίζω τι συμβαίνει φέτος με την Κλαυδία, παρόλο που είμαστε φίλοι.

Αν συμμετείχες ξανά, τι θα έκανες διαφορετικά – από το τραγούδι μέχρι την παρουσίαση στη σκηνή;

Αν γυρνούσα πίσω, δε θα άλλαζα τίποτα, όχι επειδή όλα ήταν ιδανικά, αλλά γιατί όλα όσα συνέβησαν έγιναν μέρος της πορείας μου. Το τραγούδι σίγουρα χρειαζόταν διαφορετική ενορχήστρωση για τη σκηνή και πιο στοχευμένα δεύτερα φωνητικά. Δυστυχώς, ούτε εγώ ούτε ο ηχολήπτης με τον οποίο συνεργάστηκα είχαμε τη σωστή ενημέρωση, ούτε για το χρόνο, ούτε για την τελική εικόνα της σκηνικής απόδοσης. Μάλιστα, το οπτικό background το είδα για πρώτη φορά αφού είχε ήδη σταλεί στην EBU. Και κάπως έτσι μαθαίνεις, μέσα από τις ρωγμές, χτίζεται η ανθεκτικότητα.

Πόσο δύσκολο είναι να χτίσεις μια αληθινή καλλιτεχνική ταυτότητα όταν ζούμε σε μία εποχή που όλα είναι τόσο γρήγορα και «στιγμιαία»;

Δεν θα έλεγα ότι είναιδύσκολο, το μυαλό μου δεν είναι ποτέ στο στιγμιαίο ή στο γρήγορο. Θέλω να δημιουργώ πράγματα που διαρκούν για πάντα, και τα πράγματα που διαρκούν για πάντα είναι τα αληθινά, τα καλά και τα σπουδαία. Σε μια εποχή όπου έχουμε εκπαιδευτεί προς το στιγμιαίο- αυτό δημιουργώ.

Διαβάστε ακόμη

Σε θέσεις «μάχης» οι αγρότες: Νέα μπλόκα σε όλη την Ελλάδα - Κλείνουν λιμάνια και αεροδρόμια

Μετά την κλοπή και πλημμύρα στο Λούβρο: Ζημιές σε πάνω από 300 σπάνια βιβλία στην αίθουσα αιγυπτιακών αρχαιοτήτων

Η Ελλάδα μπαίνει στο κλίμα των Χριστουγέννων: Τα δημοφιλή θεματικά πάρκα της χώρας και πιο οι hot προορισμοί

Απόλυτο αφεντικό στο ντέρμπι της Θεσσαλονίκης ο ΠΑΟΚ, που κοιτάζει μόνο την κορυφή!

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • συναυλία
  • Βίκτωρας Βερνίκος
  • Eurovision
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr