• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
ΔΕΔΔΗΕ: Διακοπές ρεύματος σε Αθήνα, Καλλιθέα, Περιστέρι«Εκκενώστε άμεσα την Τεχεράνη»: Ο Τραμπ επιστρέφει εσπευσμένα στις ΗΠΑ - Ομοβροντία πυραύλων τη νύχτα μεταξύ Ιράν - Ισραήλ24ωρη απεργία στα τρένα σήμερα: Αλλαγές και τροποποιήσεις στα δρομολόγια
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Παιδεία   ┋   15.05.2025 12:02
Νικολίτσα Τρίγκα
Νικολίτσα Τρίγκα

Εκπαιδευτικό Ρεπορτάζ

Ενότητες στο άρθρο: 📌 Η απάντηση της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας

Καμία υπαναχώρηση στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από το υπουργείο Παιδείας - Το μόνο «βήμα πίσω» που δέχεται

Το «καυτό» θέμα της αξιολόγησης συζήτησαν μεταξύ άλλων οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με τη Σοφία Ζαχαράκη

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο  
Απεργία εκπαιδευτικοί (ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ/EUROKINISSI)
Απεργία εκπαιδευτικοί (ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ/EUROKINISSI)

Το «καυτό» θέμα της αξιολόγησης συζήτησαν μεταξύ άλλων οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με τη Σοφία Ζαχαράκη κατά τη διάρκεια συνάντησης, που είχαν στο υπουργείο Παιδείας.

Η υπουργός τους ξεκαθάρισε ότι δεν θα υπάρξει καμία υπαναχώρηση από το νόμο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών καθώς αυτό αποτελεί κεντρική επιλογή της κυβέρνησης και υπογράμμισε ότι: Η αξιολόγηση δεν έχει τιμωρητική διάσταση αλλά αποσκοπεί στη βελτίωση και την ενδυνάμωση του δημόσιου σχολείου. Η υπουργός δήλωσε στους εκπαιδευτικούς ότι εξετάζει μόνο επιμέρους βελτιώσεις που αφορούν στο γραφειοκρατικό σκέλος της διαδικασίας. Επανέλαβε ότι τα τελευταία χρόνια έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 38.000 διορισμοί εκπαιδευτικών, ενισχύοντας την παρουσία μόνιμου προσωπικού στα σχολεία της χώρας και δεσμεύτηκε για επίσπευση των διαδικασιών διορισμών στην Ειδική Αγωγή που πραγματοποιούνται μέσω του ΑΣΕΠ και υπενθύμισε ότι για πρώτη φορά, όταν διατέλεσε Υφυπουργός Παιδείας, έγιναν διορισμοί στην Ειδική Αγωγή και «αυτό θα συνεχιστεί προσφέροντας σταθερότητα τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στους μαθητές».

Η απάντηση της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας

Ο απώτερος σκοπός της επιχειρούμενης «αξιολόγησης» δεν είναι η βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Στοχεύει στην κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών και στη σταδιακή αποδέσμευση του Κράτους από την υποχρέωση παροχής της δημόσιας εκπαίδευσης. Οι δηλώσεις του πρωθυπουργού, συνιστούν ευθεία επίθεση κατά των εκπαιδευτικών που έχουν επιστημονικά θεμελιωμένη άποψη για την αξιολόγηση και αποκαλύπτουν τις πραγματικές προθέσεις της κυβέρνησης για την προσπάθεια επιβολής ενός αυταρχικού και τιμωρητικού μηχανισμού για όσους δεν αποδέχονται την πολιτική του.

Παράλληλα, δε μας προξένησε καμία εντύπωση το γεγονός ότι ο κ. Μητσοτάκης δεν είπε καμία κουβέντα:

  • για τον χειρότερα αμειβόμενο εκπαιδευτικό στην Ευρώπη,
  • για τον εκπαιδευτικό που δε βρίσκει στέγη ή το ενοίκιο που πληρώνει ξεπερνά το 50% του μισθού,
  • για τα σχολεία που αιμορραγούν από την υποχρηματοδότηση και την κατάργηση των σχολικών επιτροπών,
  • για τις συγχωνεύσεις και τα πολυπληθή τμήματα με την αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα.
  • για τα τεράστια κενά στις δομές της Ειδικής Αγωγής και της Παράλληλης στήριξης,
  • για την τραγική εικόνα της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολικών μονάδων με αποθήκες ως νηπιαγωγεία και σχολικά κτίρια που πέφτουν σοβάδες ή πλημμυρίζουν στην πρώτη βροχή.

Η επίθεση της κυβέρνησης και προσωπικά του Πρωθυπουργού φανερώνει το αδιέξοδο στο οποίο έχει οδηγηθεί η κυβερνητική πολιτική από την αντίσταση του κλάδου απέναντι στην επιμονή στη λογική των απειλών και των διώξεων στην οποία έχει καταφύγει. Οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης δίνουμε μεγάλο αγώνα εδώ και πάνω από τέσσερα χρόνια για να μην υλοποιηθεί η κατηγοριοποίηση σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών, για τη διατήρηση της παιδαγωγικής μας υπόστασης. Αυτός ο αγώνας έχει «αποκαλύψει» τα σχέδια της κυβέρνησης, που στρέφονται ενάντια στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουμε υποπέσει σε οποιοδήποτε πειθαρχικό παράπτωμα, αλλά συμμετέχουμε στις συλλογικές αποφάσεις της Ομοσπονδίας. 

Διαβάστε ακόμη

Γιατί ο Τραμπ θέλει να μείνει έξω από τη σύγκρουση Ισραήλ - Ιράν και πώς αυτό μπορεί να αποδειχθεί δύσκολο

Πώς η κρίση στη Μέση Ανατολή θα επηρεάσει την ελληνική οικονομία; Ο καθοριστικός παράγοντας και το βάρος στα νοικοκυριά

Οι πρώτες «πασοκικές» σειρές στην Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ, το αφήγημα Μητσοτάκη για ένα νέο 2015, ο δραστήριος Δούκας και το τέλος των ΕΣΠΑ από το ΕΚΚΟΜΕΔ

Πέντε συμπεράσματα από την ομιλία Μητσοτάκη στο «γαλάζιο» ακροατήριο - Τι είπε για τα κόμματα της αντιπολίτευσης

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • αξιολόγηση
  • υπουργείο Παιδείας
  • Σόφια Ζαχαράκη
  • εκπαιδευτικοί
  • ειδήσεις τώρα
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr