• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
«Στο κόκκινο» ο Κηφισός και καθυστερήσεις 30 λεπτά στην Αττική Οδό - Πού εντοπίζεται κίνησηΦονικές πλημμύρες στην Ινδονησία: Κοντά στους 1.000 οι νεκροί - Πάνω από 270 αγνοούμενοιΣτο αγροτικό μπλόκο των Πράσινων Φαναριών ο δρόμος είναι κλειστός από... κλούβες τον ΜΑΤΟι αγρότες δεν κάνουν πίσω: Εβδομάδα εξελίξεων - Σχεδιάζουν να αποκλείσουν λιμάνια και αεροδρόμια
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Τεχνολογία   ┋   07.04.2024 05:30
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Τι δείχνει έρευνα📌 Πώς όμως η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει την τουριστική εμπειρία;📌 Η πρόκληση και οι προοπτικές

Πώς θα μπορούσε η τεχνητή νοημοσύνη να βοηθήσει τον ελληνικό τουρισμό

Τι είδους εφαρμογές θέλουν να χρησιμοποιήσουν οι ξένοι επισκέπτες στη χώρα μας

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά   ┋   🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

επόμενο άρθρο  
Τεχνητή νοημοσύνη (AP)
Τεχνητή νοημοσύνη (AP)

Σε έναν απρόσμενο «σύμμαχο» στην προσπάθεια ενίσχυσης του τουριστικού ρεύματος προς τη χώρα μας θα μπορούσε να εξελιχθεί η τεχνητή νοημοσύνη. Το ΑΙ, και ακόμη περισσότερο το GenAI, (παραγωγική τεχνητή) νοημοσύνη)- μπορεί να βοηθήσει τη χώρα μας να προσελκύσει ακόμη περισσότερους τουρίστες, επιλύοντας ζητήματα, όπως είναι η μετάφραση και η προσωποποιημένη εμπειρία, καθώς επίσης και να τους ωθήσει να ανακαλύψουν νέους προορισμούς και κρυμμένες ομορφιές στην Ελλάδα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Choose Strategic Communication Partners, μίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες στρατηγικής επικοινωνίας, ψηφιακού μετασχηματισμού και συμβουλευτικής στην Ελλάδα, το ΑΙ μπορεί να αποτελέσει σημαντικό «σύμμαχο» στην προσπάθεια ενίσχυσης του τουριστικού ρεύματος προς τη χώρα μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τεχνολογία | 05.04.2024 16:45
Νέο σκάνδαλο με το Facebook; Καταγγελίες ότι πούλησε προσωπικά δεδομένα χρηστών στο Netflix!

Τι δείχνει έρευνα 

Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε πέντε από τις μεγαλύτερες αγορές προσέλκυσης τουριστών προς την Ελλάδα (Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, ΗΠΑ και Γερμανία) με τη συμμετοχή ανθρώπων που έχουν επισκεφτεί ή εκδηλώνουν την πρόθεση να επισκεφτούν στο άμεσο μέλλον τη χώρα για τις διακοπές τους, έδειξε ότι το 64,5% είναι εξοικειωμένο με την έννοια της τεχνητής νοημοσύνης. Μάλιστα, το 60% εξέφρασε την προθυμία του να χρησιμοποιήσει εφαρμογές και εργαλεία που αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη, τόσο για να σχεδιάσει το ταξίδι του, όσο και κατά τη διάρκεια της παραμονής του στην Ελλάδα.

Το σημαντικότερο είναι η βοήθεια στην αυτόματη μετάφραση, αλλά και στη διαμόρφωση ενός εξατομικευμένου προγράμματος περιηγήσεων, επισκέψεων σε αξιοθέατα και εστίασης. Ανάλογα με τις παροχές μιας σχετικής ΑΙ εφαρμογής, οι τουρίστες φαίνονται σε πολύ μεγάλο ποσοστό διατεθειμένοι ακόμη και πληρώσουν για τη χρήση της κατά την επίσκεψή τους στη χώρα μας.

Συγκεκριμένα, στο ερώτημα τι είδους εφαρμογές θέλουν να χρησιμοποιήσουν οι ξένοι επισκέπτες στη χώρα μας, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι πιο δημοφιλείς τουριστικές ΑΙ εφαρμογές είναι η μετάφραση και η γλωσσική υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο (46,4%), οι προσωποποιημένες προτάσεις για τουριστικά αξιοθέατα, εστιατόρια και άλλες δραστηριότητες (24,8%), η βοήθεια στην πλοήγηση και τη μετακίνηση (18%).

Οι απαντήσεις μοιάζουν φυσιολογικές, εάν δει κανείς τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν όσοι επισκέπτονται την Ελλάδα. Η πιο σημαντική είναι η διαφορετική γλώσσα και ακολουθούν η εύρεση χρήσιμων τουριστικών πληροφοριών (16,8%), καθώς και ο εντοπισμός προσιτών δραστηριοτήτων και καταλυμάτων (17,7%).

Εξίσου ενδιαφέρον είναι πως οι επισκέπτες είναι διατεθειμένοι ακόμη και να πληρώσουν για τέτοιου είδους εφαρμογές και υπηρεσίες σε ένα ποσοστό που φθάνει στο 36,9%. Επιπλέον, ένας στους τρεις (32,3%) απάντησε πως είναι εν μέρει πρόθυμος να πληρώσει, ανάλογα με τις δυνατότητες που προσφέρουν αυτές οι εφαρμογές.

Πώς όμως η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει την τουριστική εμπειρία;

Οι τουρίστες συμφωνούν ότι το ΑΙ μπορεί να καταστήσει πιο εύκολα προσβάσιμες τις τουριστικές πληροφορίες (30,7%), να διευκολύνει τις κρατήσεις για αξιοθέατα και δραστηριότητες (29%), να παρέχει πιο εξατομικευμένες συστάσεις (24,3%), αλλά και να βελτιώσει τις επιλογές μεταφοράς για τους επισκέπτες (15,4%).

Ένα σημαντικό στοιχείο για τη χώρα μας, που επιδιώκει να διευρύνει τους προορισμούς τους οποίους προτιμούν οι ξένοι τουρίστες, είναι ότι οι συμμετέχοντες στην έρευνα απάντησαν πως το ΑΙ μπορεί να τους βοηθήσει να ανακαλύψουν άγνωστα και ενδιαφέροντα μέρη (29,7%). Όπως, φυσικά, μπορεί να διευκολύνει τον σχεδιασμό και την πραγματοποίηση του ταξιδιού τους στη χώρα μας (27,8%), καθώς και να κάνει την εμπειρία τους πιο προσωπική και ευχάριστη (25,2%).

Η πρόκληση και οι προοπτικές

Πρακτικά, η έρευνα της Choose, η οποία αξίζει να σημειωθεί ότι έχει ήδη αναπτύξει εφαρμογές για τον τουριστικό κλάδο που αξιοποιούν τις δυνατότητες του ΑΙ, δείχνει ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αποτελέσει έναν σημαντικό «σύμμαχο» για τον ελληνικό τουρισμό, εφόσον γίνουν οι απαραίτητες επενδύσεις από τους φορείς και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο.

Επενδύσεις, κυρίως σε επίπεδο ανάπτυξης εφαρμογών, οι οποίες θα αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη, προκειμένου να προσφέρουν μία καλύτερη εμπειρία στους επισκέπτες της χώρας, αλλά και να τους βοηθούν να απολαύσουν στο έπακρο τις διακοπές τους. Το τελευταίο στοιχείο είναι ιδιαίτερα σημαντικό, σε μία περίοδο όπου ο ελληνικός τουρισμός επιδιώκει να αλλάξει το προφίλ του, να διευρύνει την τουριστική σεζόν, αλλά και να ενισχύσει λιγότερο δημοφιλείς νησιωτικούς και ηπειρωτικούς προορισμούς, δημιουργώντας νέες πηγές εσόδων.

Το έδαφος είναι πρόσφορο για τέτοιου είδους κινήσεις, δεδομένου ότι στο εξωτερικό υπάρχει η απαραίτητη εξοικείωση των ταξιδιωτών με την τεχνητή νοημοσύνη, καθώς και η διάθεση να αξιοποιήσουν σχετικές εφαρμογές, προκειμένου να απολαύσουν τα ταξίδια τους.

«Η αυτοματοποίηση, οι ψηφιακοί τουριστικοί οδηγοί και οι προσωποποιημένες προτάσεις συμβάλλουν στη δημιουργία μιας νέας εποχής για την παγκόσμια τουριστική αγορά. Και αυτό είναι κάτι, στο οποίο πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή ως χώρα, προκειμένου να το αξιοποιήσουμε με τέτοιο τρόπο ώστε η πρόκληση του ΑΙ να εξελιχθεί σε μεγάλη ευκαιρία για αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος» επισημαίνεται στην έρευνα της Choose βάση των αποτελεσμάτων.

Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
καταχώρηση
Διαβάστε ακόμη

Η διστακτικότητα του Μαξίμου για τα μπλόκα, το ενδεχόμενο συνάντηση του Μητσοτάκη με αγροτοσυνδικαλιστές και η Καρυστιανού που επαναφέρει την δημιουργία κόμματος

ΣΥΡΙΖΑ: Οι «Βίοι Παράλληλοι» της Αυγής έφεραν δυσαρέσκεια σε Κουμουνδούρου και Νέα Αριστερά

Το ηλεκτρονικό βραχιολάκι σε όλα τα νοσοκομεία από τον Ιανουάριο: Οι εξαιρέσεις και η εκπαίδευση των εργαζομένων

Υπό πίεση η κυβέρνηση για το αγροτικό: Μπαράζ κινητοποιήσεων, μηνύματα Καραμανλή-Σαμάρα και «γαλάζια» ανησυχία στην περιφέρεια

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • ειδήσεις τώρα
  • τουρισμός
  • τεχνητή νοημοσύνη
  • ελληνικός τουρισμός
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr