στρατιώτης
copyright: eurokinissi

Στρατιώτης τραυματίστηκε από εκπαιδευτική χειροβομβίδα

Τελευταία Ενημέρωση
Μεταφέρθηκε άμεσα στο 424 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Εκπαίδευσης, στη Θεσσαλονίκη

Από εκπαιδευτική χειροβομβίδα τραυματίστηκε ελαφρά ένας στρατιώτης στο Κέντρο Εκπαίδευσης Ανορθόδοξου Πολέμου. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Γενικού Επιτελείου Στρατού, ο τραυματισμός του στρατιώτη Μ.Π., κατά τη διάρκεια χειρισμού εκπαιδευτικής χειροβομβίδας. Ο στρατιώτης μεταφέρθηκε άμεσα στο 424 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Εκπαίδευσης, στη Θεσσαλονίκη. Το Γενικό Επιτελείο Στρατού ανακοίνωσε ότι διερευνώνται αρμοδίως τα αίτια του ατυχήματος.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

NETWORK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ