Κορονοϊός - Έρευνα: Πιο επιθετικό το μεταλλαγμένο στέλεχος του ιού σε ΗΠΑ και Ευρώπη
AP photo

Σημαντικό εύρημα της έκθεσης είναι ότι ο ιός δεν μεταλλάσσεται με υψηλή ταχύτητα

Επιστήμονες ανακάλυψαν μετάλλαξη του κορονοϊού, η οποία προκάλεσε προβληματισμό καθώς χαρακτηρίζεται ανησυχητική, αφού αυξάνει τον βαθμό επιθετικότητας του ιού.

Η συγκεκριμένη μετάλλαξη έχει ήδη κάνει την εμφάνισή της σε ορισμένες περιοχές, όπως σε κομμάτι των ΗΠΑ, σύμφωνα με τους ειδικούς. Ερευνητές στο Εθνικό Εργαστήριο του Λος Άλαμος στο Νέο Μεξικό υποστηρίζουν ότι το μεταλλαγμένο στέλεχος άρχισε να εξαπλώνεται στις αρχές Φεβρουαρίου στην Ευρώπη.

Από τότε εξαπλώθηκε και στις ΗΠΑ, όπου και εμφανίστηκε το πιο επιθετικό στέλεχος του ιού. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, το εν λόγω στέλεχος του ιού είναι πλέον το επικρατέστερο ανά τον κόσμο.

Στην έκθεση των ερευνητών επισημαίνεται ότι τα εμβόλια που αναπτύσσονται κατά του νέου κορονοϊού στις ΗΠΑ πιθανόν να μην είναι αποτελεσματικά στην αντιμετώπιση του μεταλλαγμένου στελέχους.

Σημαντικό εύρημα της συγκεκριμένης έρευνα,  σύμφωνα με το Voice of America είναι ότι ο ιός δεν μεταλλάσσεται με υψηλή ταχύτητα.

corona-research-1.jpg

Οι ερευνητές του Los Alamos ανέπτυξαν μια μέθοδο για την παρακολούθηση των μεταλλάξεων του κορoνοϊού σε «πραγματικό χρόνο». Oι αναλύσεις της επιστημονικής ομάδας έχουν στόχο να εξετάσουν τις ιογενείς αλληλουχίες γονιδιώματος, ενώ επιχειρείται η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αλλάζει ο ιός.

Τη στιγμή που βρίσκονται σε εξέλιξη οι έρευνες της ομάδας, ανακαλύφθηκαν 14 μεταλλάξεις, αναφέρει το CNBC. Ορισμένες από αυτές εντοπίστηκαν απομονωμένες σε κάποιες κοινότητες, άλλες πιο εξαπλωμένες, ενώ σε μία περίπτωση χρειάστηκε να σημάνει συναγερμός.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2020 - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ