Ηλικιωμένος κάλεσε 24.000 φορές για να κάνει παράπονα (vid)
(pixabay)

Ηλικιωμένος κάλεσε 24.000 φορές για να κάνει παράπονα (vid)

O 71χρονος ζητούσε από εταιρεία κινητής τηλεφωνίας να απολογηθεί επειδή το τηλέφωνό του δεν έπιανε τους ραδιοφωνικούς σταθμούς που ήθελε!

Ο Ακιτόσι Οκαμότο, στην Ιαπωνία, τα τελευταία δύο χρόνια τηλεφώνησε συνολικά περίπου… 24.000 φορές στο τηλεφωνικό κέντρο της KDDI που ασχολείται με την κινητή τηλεφωνία.

Ο λόγος; Ο ηλικιωμένος ζητούσε από αυτή να απολογηθεί επειδή το κινητό του δεν έπιανε τους ραδιοφωνικούς σταθμούς που θα ήθελε!

Είναι χαρακτηριστικό πως τον προηγούμενο μήνα -μόλις σε μία εβδομάδα- είχε πάρει 411 φορές τηλέφωνο για να εκφράσει τα παράπονά του, ενώ κατά μέσο όρο έκανε 32 με 33 τηλεφωνήματα καθημερινά.

Όλο αυτό επιβάρυνε τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρείας, η οποία αναγκάστηκε να καταφύγει στην Αστυνομία για να κάνει καταγγελία.

Έτσι ο 71χρονος συνελήφθη για παρεμπόδιση επιχειρήσεων - το οποίο είναι αδίκημα στην Ιαπωνία.

Η δίκη βρίσκεται σε εξέλιξη...

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ