Οι «νομάδες» έφεραν σύννεφα στον ΑΝΤ1
logo Nomads

Οι «νομάδες» έφεραν σύννεφα στον ΑΝΤ1

Τελευταία Ενημέρωση
Αναστάτωση στον ΑΝΤ-1 για τα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης του «Nomads». Ολα τα σενάρια για αλλαγές.

Προβληματισμός, ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα, συσκέψεις επί συσκέψεων και τεντωμένα νεύρα από τις «χαμηλές πτήσεις» του τηλε-ριάλιτι επιβίωσης «Nomads» επικρατούν τα τελευταία 24ωρα στον ΑΝΤ1.

Το κλίμα είναι βαρύ, αναφέρουν τηλεοπτικοί εμπειρογνώμονες, παρά τις προσπάθειες από την πλευρά του σταθμού να διατηρηθούν χαμηλά οι τόνοι και να αμβλυνθούν οι εντυπώσεις.

Οι ίδιες πηγές, πάντως, διαψεύδουν φήμες που θέλουν να «τρίζει» η καρέκλα του γενικού διευθυντή προγράμματος, Τζώρτζη Ποφάντη, ή να ενεργοποιείται εσπευσμένα και πυροσβεστικά ο Γρηγόρης Αρναούτογλου ενισχύοντας με την παρουσία του το Nomads.

Ο θόρυβος που ξέσπασε εδράζεται στη συγκριτική παρατήρηση των δεδομένων της Nielsen Audience Measurement της πρώτης τετράδας επεισοδίων του ριάλιτι επιβίωσης σε σχέση με την περσινή απόδοση του προγράμματος.

Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι αδιαμφισβήτητα. Η απόδοση του τηλεριάλιτι στην εκκίνησή του είναι 50%, κάτω από εκείνη της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Πάντως η έλλειψη ψυχραιμίας αποτυπώνεται και στο ίδιο το πρόγραμμα.

Το αρχικό σκεπτικό -που εφαρμόστηκε στο περσινό «Nomads»- ορίζει ρητώς ότι οι συμμετέχοντες χωρίζονται σε τρεις ομάδες και μέσα από μια πρωταρχική διαδικασία η πρώτη ομάδα έχει ως βάση μια έπαυλη με όλες τις ανέσεις, η δεύτερη πρέπει να διαβιώσει σε ένα χωριό με γηγενείς και η τρίτη πρέπει να αντεπεξέλθει στο ίδιο διάστημα (μίας εβδομάδας) στην ύπαιθρο. Φέτος το στοιχείο του φολκλόρ αφαιρέθηκε.

Οι ομάδες φέτος είναι δύο (η μία που διαβιώνει πολυτελώς και η άλλη στην ύπαιθρο) και το κύριο βάρος έχει μετατοπιστεί στις διαδικασίες αγωνισμάτων, που παραπέμπουν στο «Survivor». Λέγεται δε πως η, κατά κάποιον τρόπο, αντιγραφή περιεχομένου του «Survivor» έκανε έξαλλο τον παραγωγό, Ατσούν Ιλιτζαλί, ο οποίος σχεδιάζει να κινηθεί νομικά κατά του ANT1, κάτι που για την ώρα δεν επιβεβαιώνεται ούτε και διαψεύδεται όμως.

Αν πέρσι η παραγωγή στάθηκε άτυχη διότι τα γυρίσματα συνέπεσαν με την περίοδο των μουσώνων στις Φιλιππίνες, «φέτος η τοπιογραφία της Μαδαγασκάρης είναι αναξιοποίητη», σχολιάζει ενεργό μέλος της τηλεοπτικής πιάτσας.

Η σεναριολογία περί βατερλό στον ΑΝΤ1 ενισχύθηκε, όπως υποστηρίζεται, και από τα σχόλια τηλεθεατών στα σόσιαλ μίντια, για την αλλαγή χαρακτηριστικών του προγράμματος, για τον υποτονικό ρόλο των παρουσιαστών αλλά και για κάποιους από όσους συμμετέχουν σε αυτό. Για απλό τρολάρισμα επιχειρηματολογούν «δορυφόροι» του καναλιού.

 

Καταγράφονται πάντως φωνές που ισχυρίζονται ότι η διαδικασία αγωνισμάτων και ανάδειξης νικητών σε καθένα από αυτά προκαλεί σύγχυση στον τηλεθεατή, με συνέπεια «να μην ξέρει σε πόσους γύρους ολοκληρώνεται κάθε αγώνισμα, ποιος μένει, ποιος φεύγει».

Αντίθετα, από το περιβάλλον του σταθμού γίνεται λόγος για καλλιέργεια κλίματος, σε μια χρονική στιγμή κατά την οποία το κανάλι πραγματοποιεί φέτος ολική επαναφορά, με ισορροπημένη προγραμματική πρόταση σε σχέση, τουλάχιστον, με πέρσι.

Σημειώνουν δε ότι «κάποιοι έβγαλαν βιαστικά συμπεράσματα, δεδομένου ότι υπάρχει κινητικότητα του τηλεοπτικού κοινού, ακριβώς λόγω πολλών νέων προγραμμάτων, αλλά και επειδή το συνολικό τηλεοπτικό τοπίο είναι σε γενική αναδιάταξη». Η διαφημιστική αγορά «Επικρατεί στενοχώρια αλλά και ικανοποίηση ταυτόχρονα.

Η πρώτη οφείλεται στην πρώτη ένδειξη για το “Nomads” και η δεύτερη από την υποδοχή που είχε η μυθοπλασία από τον κόσμο» περιγράφει άνθρωπος κοντά στον ΑΝΤ1 και τονίζει ότι το κέντρο λήψης αποφάσεων του σταθμού δείχνει υπομονή, υποστηρίζοντας επίσης ότι η διαφημιστική αγορά ανταποκρίθηκε καλύτερα στη συνολική πρόταση περιεχομένου του ΑΝΤ1, από ό,τι πέρσι. Προσθέτει εξάλλου ότι «τον περασμένο Μάιο το κανάλι με μερίδιο περί το 8% ήταν πέμπτο ενώ, ενδεικτικά, την εβδομάδα 8-14 Οκτωβρίου με μερίδιο 13,5% ήταν τρίτο».

Από διαφορετικές κατευθύνσεις, εξάλλου, διατυπώνεται κοινή πεποίθηση ότι ο γενικός διευθυντής προγράμματος του ΑΝΤ1, Τζώρτζης Ποφάντης, χαίρει εμπιστοσύνης.

Πάντως το «Nomads» ούτε κόβεται, ούτε συρρικνώνεται ως προς τη χρονική διάρκειά του (ολοκληρώνεται σε περίπου δυόμισι μήνες), ούτε θα αντικατασταθεί από το «Big Brother», αποσαφηνίζεται από κύκλους του ΑΝΤ1. «Το “Big Brother” θα ενταχθεί στο πρόγραμμα τον Φεβρουάριο 2019, ενώ εξετάζεται σοβαρά η περίπτωση να γυρίζεται και να μεταδίδεται από τα πλατό του ANT1 στη Βουλγαρία»

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ