• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Στο «κάδρο» και τρίτο άτομο για το διπλό φονικό στη Φοινικούντα - Πώς στήθηκε το σχέδιο εξόντωσης του ιδιοκτήτη του κάμπινγκΣήμερα οι κάλπες στο Eurogroup: Πιερρακάκης Vs Βαν ΠέτεγκεμΧειμώνας με κρύο το πρωί, άνοιξη το μεσημέρι - Η πρόγνωση Μαρουσάκη
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Απόψεις   ┋   14.05.2020 12:11
Ρόμπερτ Πεφάνης
Ρόμπερτ Πεφάνης

Αρθρογράφος

Πράσινη επανάσταση στο κέντρο της Αθήνας

Η προσπάθεια αναβάθμισης του Δημάρχου περιλαμβάνει την παροχή κινήτρων για μετατροπή των ταρατσών σε οάσεις πρασίνου.

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο  
(AP photo)
(AP photo)

Με ιδιαίτερη χαρά υποδέχθηκαν οι Αθηναίοι την πρόθεση του Δημάρχου να δημιουργήσει πράσινες νησίδες, μεγαλύτερα πεζοδρόμια και ποδηλατοδρόμους σε οκτώ κεντρικές αρτηρίες της πρωτεύουσας.

Πράγματι, οι μεγαλουπόλεις σε όλον τον ανεπτυγμένο κόσμο, «διώχνουν» τα αυτοκίνητα από το κέντρο, αναβαθμίζοντας τις υποδομές για τους πεζούς.

Προφανώς, η εν λόγω απόφαση δεν είναι παρά μόνο η αρχή της αναβάθμισης. Δεν πρέπει επ’ ουδενί να περιοριστεί σε πεζοδρομήσεις. Η εμπειρία από άλλες μεγαλουπόλεις (Πόλη του Λουξεμβούργου, Μιλάνο, Κοπεγχάγη, Πόλη του Μεξικό), δείχνει ότι η προσπάθεια αναβάθμισης περιλαμβάνει την παροχή κινήτρων για μετατροπή των ταρατσών σε οάσεις πρασίνου.

Οι πράσινες ταράτσες βελτιώνουν την αισθητική, συνδράμουν στη μείωση των ρύπων και συμβάλουν στη μείωση της θερμοκρασίας τους θερινούς μήνες. Η Αθήνα, ελλείψει αστικού πρασίνου, αποτελεί μια γιγάντια παγίδα θερμότητας, καθώς τόσο η άσφαλτος όσο και τα γυμνά κτίρια διατηρούν τη θερμοκρασία σε υψηλότερα επίπεδα (κοντά στους 3-4 βαθμούς) καθ’ όλο το 24ωρο.

Σε δεύτερο χρόνο, προφανώς όταν τα οικονομικά του Κράτους το επιτρέψουν, θα ήταν εύλογη η υιοθέτηση του μοντέλου της πόλεως του Λουξεμβούργου, ήτοι η δωρεάν χρήση των αστικών συγκοινωνιών για όλους τους πολίτες. Το συγκεκριμένο μέτρο, θα ελαχιστοποιούσε την ανάγκη μετακίνησης με αυτοκίνητο, δημιουργώντας επιτέλους, καθαρές και ανθρώπινες πόλεις.

Είμαστε σε σωστό δρόμο.

Διαβάστε ακόμη

Οι τρεις γαλάζιοι πόλοι που συγκρούονται για τους αγρότες, η σύσκεψη υπό το Μητσοτάκη για να πάψει η κωλυσιεργία και οι φωνές στη σύσκεψη Τσιάρα και βουλευτών

ΟΠΕΚΕΠΕ: Η ώρα των απαντήσεων για τον «Φραπέ» – Στην Εξεταστική ο Γιώργος Ξυλούρης

Οι δημοσκοπήσεις και το ενδεχόμενο νέου κόμματος Τσίπρα: Η «Ιθάκη» ως σημείο καμπής σε ένα ρευστό πολιτικό σκηνικό

Αναγκαστικό restart στο μετρό της Αθήνας: Νέοι συρμοί, αναβαθμίσεις και... καθυστερήσεις

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • θερμοκρασία
  • ταράτσα
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr